2009. március 11., szerda

Stefi néni................





Stefi néni dolgozik.
Aki jár néha erre bizonyára emlékszik erre a fejre.
Sokat küzdöttem a hajával ilyen lett.
A nevét a babás topicról Panti adta.
Stefi néni mint illat hordozó ma felvette a munkát.
A szoknyája alatt egy tüll zsákban köteles azt hordozni.
És a bejárati ajtóval szemben a belépőt kitárt karokkal , mosolyogva
fogadni 24 órán keresztül. Ez a munka köri leírásában is szerepel.
Reménye sincs lazitani, mert a tüll szoknya derék megoldása lehetővé teszi
az illat vesztett Pot-Pourri cseréjét.

Tavaly a Levendula nénimet elajándékoztam azóta szerettem volna egy másikat.
Most Stefi néni tavaszi tenger illatot szór. Ha már nem lehetek ott..............

Jah ! és nem " fekete" munkás . Mindenhol be van jelentve, most itt is :))

13 megjegyzés:

martina írta...

Ugye-ugye, hogy csak lett a hajából valami:-). Nagyon tetszik.

Zsukka írta...

Stefi néni édes a kis szeplőivel, a haja szuper, a ruhája csini, el vagyok én itt olvadva :o)!

MARIKA írta...

Stefi teljesítse a szolgálatot hisz ezért van fizetve .Csinos a ruhája ,jó varrónője van.Ja meg a fodráááásza!!!Ismét csuda jót alkottál.

Lonci írta...

Stefi néni nagyon bájos lett, a szeplői ezt még jobban kiemelik:)

Anyus írta...

nagyon nagyon jóóóó:):)

nana56 írta...

Na igen, egy ilyen Stefi néni után még én is fizetném a TB-t is.... :-D

Amaranta írta...

Stefi nénit majdnem megöleltem, csak útban volt a gépem és a távolság!

Szerintem ő szereti ezt a munkát, kimondottan jól áll neki ,és mintha élvezné is :-)

Majdnem azt írtam, hogy a frizurája megérte az ujjáldozatot, de mivel láttam az ujjadat, azért máskor ne csinálj ilyet.

Egyébként nekem kicsit Bosr nénis, csak csinosabb :-)

Abile írta...

Annyira édes... olyan igazán szeretnivaló, kontyos Nagymamás lett! A történetet külön köszönöm hozzá, jó volt olvasni!

panti írta...

Nagyo jó. El sem hiszem, hogy nem láttad az eredeti hölgyet. Még a haját is így hordta, Ja és szemüveges volt, ezt pedig nem is említettem. A hasonlóság 95%-os.

F.Gina írta...

Nagyon jó a felvezetés is, Stefi néni is :)) És még béremelést sem kér ! (Remélhetőleg!)

mmama írta...

Panti a fej már megvolt, mikor mondtad Stefi nénit, tényleg csak annyit tudok, hogy a tanárnőd volt.
Amolyan retrós nagy kontyot szerettem volna csinálni , ez sikerült, és úgy gondoltam a
"nemzet napszámosai " nagy százalékban szemüvegesek.

Nagyon örülök hogy sikerült egy kis
mosolyt csalni arcotokra, ha tettszik.
Én sokkal inkább a karakteres babákat szeretem, mintsem a
minimált.
Valahol van a képtáramban egy régi babám, Maca az utcalány.
Nagyon sok alá kritikát kapott.
Nem szerettem, és oda adtam
ahol szeretik.
Ha kivánjátok elő kotorászom
jelezzétek.

dixike12 írta...

Stefi néni nagyon sikerült figura, gratulálok

eli írta...

Huuuu de bajos ez a neni:-)Es a haja...TOKELETES:-)