2009. április 28., kedd

50..........






Tegnap a regisztrált látogatóim száma átfordult az ötvenedik számon.
Katica , szerintem nem is figyelte nem is tudta, hogy Ő az.
Ebből az alkalomból, amennyiben hajlandó elfogadni adnék egy
ajándékot.
Nevezetesen ezt a táskát. Katica kérlek küld el a kukacomra a címedet.

Pár szó a táskáról: vékony lenvászon a külseje, arra került a szalaghímzés.
A belseje vastagabb damaszt, közte flízzel megtámogatva.
Nincs szuper gépem, sem kukacolós talpam ezért így van tűzögetve,
van egy nagyobb része, egy kisebb amin egy cippes zseb van.
Mágneszárral kapcsolódik. 20 x 26 x 10 es a mérete.
A hosszú fül a kulcskarikák révén , bármekkorára alakítható.
Ha nem táskának használnánk akkor a fül leakasztásával
"akármi " tartó is lehet belőle.

Katica remélem elfogadod.

Köszönök minden látogatást és regisztációt.

11 megjegyzés:

Barbi írta...

Hú, de szépségesen finom darab lett!
Maga a tavasz! :)

bruercsi írta...

A fenébe, hogy nem én vagyok az 50. :)
Igazi Mmama művel lesz gazdagabb a szerencsés 50. A mázlista!

Kati írta...

Húú már megörültem, hogy én vagyok... de nem sajnos:( :( eggyel lecsúsztam:D

De örülök, hogy égre a közelben is lakik egy blogoló;)

Tigrislilijom írta...

Elegáns kis darab lett. Asszem neked nem is nagyon kell az a kukacolós talp :-)))

(Jajj. A szóellenőrző ezt a szót kéri: trianion. Csak sikerült leírnom.)

Katica írta...

Uristen, ez gyonyoru!!!!!
Hàt, elàllt a szavam is, nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szèpen koszonom!
En se figyeltem, hogy az otvenedik vagyok, ès pont tegnap irtam Zazàleànak, hogy èn mèg soha semmit sem nyertem.... ès alig vàrtam màr, hogy hazaèrjek a munkàbòl, hogy làssam, mi a meglepetès.
Mèg egyszer nagyon koszonom, ès tènyleg nagyon tetszik!
Megy az e-mail is!
Ui. hol kell azt megnèzni, hogy hànyan nèztèk meg a blogomat ès ki az otvenedik?

mmama írta...

Katica örülök hogy tettszik,
várom a címedet.
Az oldal sávban van a rendszeres
olvasók számlálója.
Mutatja hogy hány olvasód van.

Lonci írta...

Ez egy elegáns, gyönyörű táska szívesen elfogadnám én is:)

mmama írta...

Mindenkinek köszönöm a véleményét,
bevallom Loncié külön jólesett.

Passzió-Merida, Ida írta...

Ez gyönyörű!
Most már tudom, mi lesz a szalagokból, amit vittél!:)

Lonci írta...

A masik Lonci szerint is nagyon szep es elegans:-))) gratulalok Katicanak a szep uj szerzemenyehez. Hasznalja egeszseggel.

mmama írta...

Jesszusom !!!!!!!
Két Lonci is van ?