2009. április 23., csütörtök

Boróka.........





Boróka az erdei tündér.
Mint már említettem kísérleti alanya volt annak a próbálkozásomnak ami a rongyfej
kézi formázását takarja. Nem lehetetlen karaktereket csinálni belőle.
Ajánlom mindenkinek aki szereti a rongy babákat.Egyszerű, de lassú munka.
Érdekes volt kitapasztalni, hogy a fejet milyen keményre tömjem, de még átmenjen rajta a tű. Talán nem túlzó ha azt mondom a fejében annyi tömőanyag kell mint a testében. Csak úgy tudtam formálni amikor már szinte kopogott a keménységtől.
Nem néztem sehonnan , csak úgy magam érzésére hagyatkoztam.
Meg kedveltem a technikát, amit még szeretnék tovább fejleszteni.
Boróka ruhája nagyon egyszerű, minden a textilkutatóból való, kivéve a bakancs
és a moher amiből a zoknija van. Mert ugye az erdőbe ez nagyon kell.
Boróka 70 cm magas és a hintaszékben kapott helyet. Ugyanis annyira megszerettem
hogy nem adom senkinek.
Majd a következő találkozóra eljön velem meg lehet tapogatni.
Szívesen veszem a véleményeteket az új technikával kapcsolatban, és aki
esetleg megkívánta a készítését szívesen elmondom hogy csináltam én.

25 megjegyzés:

MARIKA írta...

Meg érte kipróbálni az új technikát.Nagyon jól sikerült ,elhiszem hogy meg kedvelted.

Barbi írta...

Hihetetlenül jól sikerült Boróka! NAGYON ügyesen bánsz a textillel (bár ezt eddig is tudtuk)! Nagyon szép lett a ruhája (is)! :)) El is hiszem, hogy megtartod. :D

bruercsi írta...

Nem csodálom, hogy nem adod legkisebb lányodat! Olyan álmodozós tekintete van, mintha szerelmes lenne, sürgősen fiú után kiált! :) Nem kéne boldoggá tenni őt? (ez csak egy tipp! :) )

mmama írta...

Na-na Ercsi Boróka még kislány :))
Az lehet hogy inkább bamba....

martimez írta...

nagyon ügyes vagy,szép és kifejező arca lett

bruercsi írta...

Mmama! Nem vagy Te egy kicsit féltékeny kicsi lányodra? Szerintem már nem olyan kislány ez a lány!!! :))
ÉS NEM BAMBA, kikérem az Ő nevében! :)))

Telma írta...

Nagyon jól sikerült ez a baba ,csakúgy ,mint a többi.Ne is add senkinek,biztos jól "megszenvedtél a szüléssel".

mmama írta...

Köszönöm az eddigieket, de kedvet nem érez hozzá senki?

Ercsi én már a féltékenykedéshez is
túlkoros vagyok, meg minek is.

Abile írta...

Nagyon helyes lett Boróka. Legjobban a felhúzott térdekkel tetszik, no és persze a neve... Olyan kis szelíd :o)

katafolt írta...

Az első két képről azt gondolnám,egészen apró...tüneményes lett !

Anyus írta...

Nagyon jól sikerült, és a technikai leírást én szeretném ha lehet, ugyan én még gyerekcipőben járok a babavarrás terén, de nagyon érdekesnek találom a baba arcának ezt a fajta készítését.
Én sem adnám ha az enyém lenne:):)

mmama írta...

Mivel csak egyedüli érdeklődő vagy
ne untassuk a többieket, beszéljük meg mail ban.

Anyus írta...

OK:)

Tigrislilijom írta...

Szervusz!
Én is ellesném a műhelytitkokat :-) Nagyon szeretnék valami "hasonló" fejű babát varrni, már régóta motoszkál bennem (csak még nem volt hozzá elég bátorságom).

mmama írta...

Szia Tigrislilijom !
Kérlek küld mailt , a címem a profilomon megtalálod, én nem talállak Téged.
Nagyon szívesen megosztom a tapasztalataimat mindenkivel.

Tigrislilijom írta...

Küldtem levelet. (A profilomban nekem is ott a címem; csak blogom nincs.)

kastanie írta...

Nekem ez a babád tetszik a legjobban!

Αγγελικη Ν írta...

Γεια σου mmama! Πολύ όμορφο το blog σου!
Is Boróka a fairy?

mmama írta...

Köszönöm a véleményeket Mindenkinek.
Anyus, Tigrislilijom emailban
megíram a készítés folyamatát.

Ayyelikí N.

Efharisto gnómi. Szasz arészi?
Boróka mia vunó korítszí.
Arhea forema ergohiro íne.
Ého mia íne kalo hoby
Hérete, jiá!

Αγγελικη Ν írta...

Μου αρέσει πολύ!
Ωραίο χόμπυ!
Köszönöm

mmama írta...

Ayyeliki . N.
AÓÓH !!
Théló na agorászume mia Ellenika
klaviatúra, gráfó pólli. jiasz !

Látjátok ezért volt érdemes megrendelni a görög klaviatúrát.

ZuccheroFilato írta...

Szia,
Koszonom hogy benèztèl hozzàm!
Nagyon jò a baba.Eddig mèg varràssal nem foglalkoztam de csàbit elobb utòbb neki kezdek èn is.
Szia! Aniko

Tigrislilijom írta...

Megcsináltam a babafejet (még tegnap), de nagyon fura test nélkül. Azzal még elvacakolok egy jó darabig és ha kész, akkor küldök róla képet :-)
Puszi a sok segítségért! Tigrislilijom

mmama írta...

Szóra sem érdemes, én örülök jobban ha sikerül.
Láttad az enyémet test nélkül, horror.
De majd kialakul.
Várom a képet.

Ahama írta...

Nagyon tetszik, olyan ábrándos.A szoknyája is annyira illik hozzá, nagyon szép.

Te ennyire tudsz görögül?

OFF: ma megejtettem az első metszést a sövényen az ültetés óta. Olyan jó látni, hogy milyen erőteljesen fejlődik.