2009. április 14., kedd

Eltelt.............



Vártuk, jött, eltelt.
Ilyenek ezek az ünnepek.
Szerencsére az idő kedvező volt, ez fokozta a jó kedvet, lehetett kinti programot csinálni.
Annyira el lustultam hogy csak ennyi telt tőlem .
A család elvonulása után kedvenc helyemen élveztem a körülöttem burjánzó zöldet.
Szeretek itt a meggyfa alatt a rozmaring bokor mellett üldögélni.
Senki nem mossa le rólam a lustaságot, még a mellettem lévő asztal sem látszik
amin a mindig magammal hurcolt dobozom van az aktuális kézimunkával.
Úgy hogy most arccal a varrógép felé.............

15 megjegyzés:

Abile írta...

Fontosak ezek a "semmittevős", "lustálkodós" percek a tavaszi természetben. Olyan jól fel lehet töltődni... :o))

Barbi írta...

Nagyon szép ez a fotó rólad! És a készülő munka is káprázatos lesz!

bruercsi írta...

Na ezt így kell csinálni! Kint a zöldben, kedvencünkkel az ölünkben élvezni ezt a korai ajándékot a természettől. Szépek a képek, illenek hozzád! :)

mammka írta...

Ez nem lustaság,hanem feltöltődés a természet szépségeivel,az illatokkal,szóval erőgyűjtés.
Én is ezt tettem tegnap délután,miután csendes lett a ház.Olyan jó így pihizni!

zazálea írta...

Abban meg biztos vagyok, hogy megérdemled. :o)Én kiutalok neked néhány szabad napot, órát. Percet?!

dixike12 írta...

Bizony, bizony kell ez a kis "lustaság", nagyon jó vagy ott a zöldben

αχτίδα írta...

Λυπάμαι που δεν ξέρω τη γλώσσα σου για να σου γράψω .Κάνεις πολύ ωραία πράγματα φίλη μου.

mmama írta...

Köszönöm a lustálkodás engedélyt.
Ma már befejeztem a semmittevést és
megpróbáltam úgy tenni mint aki
serényen csinál is valamit.

Axthyba ! ego lígó katalavéno greek.
Efharisto egrápsate.Herete !

zazálea írta...

Már elnézést, de ez itten micsoda? Görög? És magácska honnan tudja a nyelvet.... És, és, és.
Na, meglepődés ezerrel.

mmama írta...

Zaza ! vannak még rejtett tartalékaim.
Igen görög, csak nincs olyan klaviatúrám, de a barátaink igy is
el tudják olvasni. Honnan ?
1992 óta minden évben ragadt rám egy kevés, aztán már annyira érdekelt hogy vettem könyvet is.
Szerénytelenség nélkül állíthatom
ragad rám a nyelv.
Nem csak a görög. Tudok még máshogyan is.
Az angolt viszont nem szeretem.

Princi írta...

Irígylésre méltó idill. Mármint a zöldben üldögélni. Innen a panelből ez csak álom...

mmama írta...

Princi ez csak egy tenyérnyi kertecske, de rendben tartani igy is egyre nehezebb.
De nagyon szeretjük.
Mi is lakótelepről jöttünk Pestről
hét éve. Nem bántuk meg.

Marianna írta...

Szia!
Szépek vagytok a cicussal együtt:)
Jó lazulást!

Péter bácsi írta...

Mit akarsz nem is vagy Te mami, fiatalasszony!A munkáid rendkívül ízlésesek!

mmama írta...

Köszönöm Kedves Péter.