2009. április 17., péntek

Folyamatban................


Folyamatban lévő munkáim a csend oka.
Jelen pillanatban ez látható az asztalomon.
Kiszabott különböző szakaszban lévő négyzetek,
egy megkezdett horgolás amit csak kint vagy esténként csinálok.
És van ott még egy blúz is és egy fekete virágos mintás anyag.
Ezeket a tegnapi jártam során a textil kutatóba vettem a minden 200 ft. -os
kupacból. Kimosva kivasalva várják új életük kezdetét.
A fehér blúz nagyon vékony lenvászon, este félszárazon behatóbb tanulmányozása
közben vettem észre hogy a hímzés kézimunka rajta, aztán fedeztem fel a címkéjén
is benne van. Kézi azsúrozás, nagyon régen nem láttam már ilyet .
Amint megláttam rögtön babaruhában kezdtem gondolkodni.
Viszont a háta olyan szép egyben nagy darab, hogy álmatlan óráimban
képzeletben már meg is varrtam belőle egy szalag hímzett nyári táskát.
A fekete mintás selyem méter árú , az még nem volt semmi , majd most lesz
egy nyári hosszított fazonú belebújós valami nadrághoz.
Most megyek és folytatom ahol abbahagytam.

7 megjegyzés:

Barbi írta...

Gyönyörű blúz! Áááá, és ott a dobozom meg a szívecske! :)) De jó látni használatban!

Abile írta...

Jó munkát Neked! :o)

mmama írta...

Igen Barbi használok mindent, szeretem is őket, és bevallom hogy a kis tasak amin a szivecske gomb van
az lett a vérnyomásmérő tartója.
Azt hiszem stílusos.
Abile köszönöm van, nekem minden munka jó, serkentő ami néha nem hátrány.

bruercsi írta...

Hát... valahogy egy pillanatig nem gondoltam, hogy tétlenkedsz! :) Ha épp a kezed nem jár, akkor biztos azon meditálsz mit is kéne csinálni...

Juhizs írta...

Naaaa, most az a különbség kettőnk között, hogy én később is csak gondolatban maradok "nagy" ;-)

MARIKA írta...

HÁÁT munkával te aztán elvagy látva ! Jó öltögetést és böködést :O)

kastanie írta...

az "álmatlan óráimban már meg is varrtam belőle" nagyon találó volt, éreztem már én is ilyet:-)