2009. április 6., hétfő

Ma.....................


Megérkezett hozzám Némakertész.
Biztos sokan vagyunk úgy ha megérkezik a várva várt küldemény nagyon sietősen
nyitjuk ki. Tudtam hogy mi van benne, de mégsem tudtam hogy mi lehet benne és ez
még inkább fokozta kíváncsiságomat.
Csak gyorsan .. gyorsan.... mire kihámoztam ott állt előttem személyesen Némácska.
Van szerencsém ismerni, nem sok kellett volna hozzá hogy a nyakába ne ugorjak
mert annyira olyan mint Ő. Nem csak hasonló . Ő ilyen. Nagyon jól sikerült.
Remélem az alkotási folyamatról ír majd a blogjában.
És ismerteti saját gondolatait is, látásmódját a karikatúráról.
Az aláírásra ami a felső sarokban van felhívnám a figyelmet.
Bolha alkatrész nagyságú öltésekkel van géppel varrva!
A széles mosoly és a szín választás biztos kelléke a jó kedvnek amit ide csempészett
nekem.
Egyetlen aprócska hiányérzetem , hogy egy sor nélkül érkezett .
Gondolom idő hiányában.Ha innen közelítem akkor pedig piros pont jár
a betartott határidő miatt.
Nagyon szépen köszönöm Némácska.

6 megjegyzés:

katafolt írta...

:-)))),húúúú,de jó lett ez is !Már alig várom,hogy együtt lássam az összest !

Abile írta...

:o))

kastanie írta...

nagyon jól sikerült, ezt profi karikaturista csinálhatta!

(engem meg persze a pánik fogott el, úgy emlékeztem, hogy csak később kell elküldeni...)

36évi írta...

Azta! Ez baromi jó! Azt tudom, hogy tud rajzolni, de ennyire????

Panti írta...

Ez eszméletlen Jó!!!!

Elizaniko írta...

jaaaajjj, ez tök jó lett !

:o)))))