2009. április 26., vasárnap

A papucs............


Mint tudjuk egy kényelmes lábbeli.
Nálunk ütköző pont is.
Én is azt vallom hogy a lakás van értünk, de.........!
Apa nehezen tolerálja, ha természetesen nagyon kedvesen, és csöndesen
jelezni próbálom , hogy az adott helyen nem a megfelelő papucsban van.
Mert van előkerti papucs, lenti benti papucs, fenti benti papucs,
hátsó terasz papucs, hátsó kerti papucs, és utcai papucs(ok).
Most ki dobtam egyet, úgyhogy nincs elég papucsom, sürgősen vennem kell
egy fenti benti papucsot. Hiába nah.. ilyen a sors.
Vagy papucsmániás lennék ?
Kinél hogy működik ez a "mit viszek be a talpamon " című játék ?

19 megjegyzés:

zazálea írta...

Áh, dehogy, nem vagy papucsmániás, csak úgy tűnik. Férfiember ezt nem értheti... :o))))

Naomi írta...

Lehet ebben a papucs-mániában valami :o)), bár ha ezt a párocskád ennyire finoman tolerálja, akkor vedd meg a fenti-benti verziót!!! :o)

Én, mint emeletes-ház lakó, nem szólhatok egy szót sem, hiszen van egy benti papucsom, van egy a balkonon rendszeresítve, van egy "szemeteshez" járó, lépcsőházi papucsom, és természetesen jó pár utcai papucsom.... !!! :o))
Szóval, kezet foghatunk a papucsok terén, és ha találkozhatnánk egyszer egy nagy puszi és ölelés is járna hozzá!!! :o)))

Kicsoda írta...

Nalunk mindenki mezitlabas:-) De ertem, amit mondasz en kertes hazban nottem fel (Erzsebet:-D) es sosem tudtam megerteni, hogy mikor vendegek jonnek hozzank nem veszik le a cipot... nekem ez meg sem fordul a fejemben;-) Ez akkor meg furabb volt, mikor a gyerekek a foldon csusztak masztak. Akkor azert azt megkertem, hogy a gyerekszobaba ne menjenek be;-)

mmama írta...

Kicsoda Te Erzsébeti vagy ?
Én is, és még a legidősebb gyerekem is. A Kossuthiba jártam iskolába, és
a zaci mellett laktunk, az még ma is
működik.

Naomi egyszer talán összejön a tali, akár papucsban akár cipőben.........

Zaza most gondoltam Rád , bontok egy táskát:))

bruercsi írta...

Ejha! Ez már mennyiség! Nálunk a nyolcadikon, nem sok papucs kell. Konkrétan egy benti. Ha kimegyek, felveszem a cipőm, szandálom. Bárhova megyünk, mindig visszük a papucsainkat, ha a férjem megy munkát felmérni ráhúz a cipőjére egy műtős zacsi-papucsot a lakásba lépés előtt. Tiszteljük mások lakását azzal, hogy vigyázunk a tisztaságra. Miért kell benti-lenti és benti-fenti?

mmama írta...

Ercsi azért mert lent kő van, fent szőnyegpadló.
Egyébként ha ismerőshöz megyünk
visszük a saját papucsunkat, ha először megyünk valahová megkérdezzük
mi a szokás, levegyük e a cipőt.

bruercsi írta...

Értem! :)

mammka írta...

Én is megtisztelem más munkáját,hogy leveszem az utcai cipőmet,pláne lucskos időben,és nagyot nyelek,ha ugyanez a család NáLUNK ezt nem teszi meg. Nem is értem,pedig értelmes emberek..
Most nyáron kicseréljük a padlózatot a nappaliban kőről fára.Na!Akkor fogom bevezetni a vendégpapucsokat,de szigorúan!!:)ha akarják,ha nem!

Juhizs írta...

Óh, jajj, én nem is értem, hogyan állhattál velem szóba...
Ha tudnád...
;-)

Juhizs írta...

Hirdetés1:
Vállalkozót keresek! 2 kutyám és egy 1 macskám számára váltólábbelit szeretnék varratni.
Közelebbről 8 lábra.
Pályázatok a juhizs58@gmail.com címre várom.

Hirdetés2:
Felnőtt, enyhén hisztériás utódomnak és feledékeny édesanyámnak kedves, lehetőleg szőke befogadót keresek - átmenetileg a sáros időszakra különös tekintettel.
Pályázatokat a fenti címre várom.
:-) :-) :-)

Juhizs írta...

Úristen, módosítanám az első hírdetést, nem 8, hanem 12 lábra ;-)
így jár az ember, ha késő ad fel hírdetést... :-)

mmama írta...

Juhizs ! hétfőn korán reggel
megnevettettél.
Elnyerted a pályázatot, szőke vagyok
szeretem az állatokat.
A le és felmenőkkel udvarias is
tudok lenni !!!!!!!!
Hozott anyagból kéred ?
Áfás számlát kérsz ?
Határidő ?
Előzetes költség vetés tárgyalására
időpontot kérek egyeztetni:))

Abile írta...

Nálunk csak kinti és benti papucs van! :o))

ZuccheroFilato írta...

Ez a mània...nàlam inkàbb a cipokre vonatkozik.
A nok ès a cipok..(gondolom a paucsot is bele lehet szàmitani )
orok szerelem!!Szia!Aniko

Kati írta...

Igen ezt férfiember télleg nem értheti:D

Nálunk kicsi a lakás, úgyhogy papucsprobléma kilőve;)

Princi írta...

Ilyen variációt még nem írt senki:
panelproliként cipő le a bejárati ajtó előtt és zokniban-harisnyában közlekedünk tovább. Papucs van a szekrényben garantáltan megkímélt állapotban. Kisfiam mezitláb rohangál, nem hajlandó zoknit venni, bármit teszek is, csak házon kívül.

Juhizs írta...

Mmama - megálmodom a részleteket a legközelebbi babás talira (így most nyertem egy kis időt :-)

mmama írta...

Juhizs Te Drága :))
Úgy gondolom hogy előbb fogunk találkozni.

ancsa írta...

Nálkunk is van mindeféle papucs, kinti-benti, de sajnos b. családom tagjai nem igazán érzik át azt a mániámat, hogy pl. nem közlekedünk ki-be a teraszajtón udvari papucsban. Egy helyet azért mindenki tiszteletben tart, valószínűleg azért, mert látják, hogy ott mániákusan porszívózok: ez a gyerekszoba.