2009. április 2., csütörtök

Próba.........


Próbálkozom.
Kezelni az új gépet ami még idegen számomra , de remélem hamarosan
összeszokunk és jó páros leszünk.
Még nincs minden régi dolog rajta, majd lassacskán gyermeki segédlettel
vissza állhat a régi rend.
Amíg nem volt gép addig sem unatkoztam amit tudtam az utolsó percekben
bele mentettem a képtár márciusi mappájába.
Csak egy dolgot szeretnék megmutatni, ami szintén próbálkozás szintű.
Csináltam egy baba fejet tiszta rongy, és kézimunka.
Nem volt egyszerű, és erős kéz, erős cérna és nagy tű kell hozzá.
Ja és sok türelem. Másfél napot vett igénybe.
Nem tudom majd milyennek találjátok ?

Rengeteg vissza olvasni valóm van, ezeket esténként teszem majd,
mert a jó idő jöttével sokat vagyok kint is.
Tegnap este már kíváncsiskodtam, üzenem minden menyasszony széép!!!!!
Köszönöm az előző bejegyzésre érkezett reagálásokat, és aki keresett annak
a gesztusát is, nem tagadom jól esett.
Remélhetőleg most ott folytatódik ahol abba maradt.

9 megjegyzés:

Abile írta...

Örülök, hogy újra itt vagy!!! Nagyon tetszik a babafej, letisztultabbak a vonásai :o))

bruercsi írta...

Isten hozott! Mehet a mail-is? :)
Szép a baba fejed, hogy készült a szeme?

Vacskamati írta...

Őrült jó lett!! Nekem ez a babád tetszik legjobban! Egy picit dúsabb hajat hiányolok csak róla.. (De ott is remek az anyagválasztás!) Majd írd meg, hány nap alatt regenerálódott az ujjad- nekem állandóan vigyáznom kellett, nehogy összevérezzem az anyagot.. :S

katafolt írta...

Nagyon jó ! Én ilyent nem merek,de ez tetszik.
Azt hittem egy percig,hogy varrógépről regélsz :-)

Szera írta...

Nagyon érdekes az arca!

Ahama írta...

Nagyon tetszik! Kifejező az arca, csináld meg a testét is.
(Régebben sok gyerekkönyvet illusztrált Heizelmann Emma, az ő rajzainak volt ilyesmi hangulata)

Juhizs írta...

Tetszik! Érdekes a szeme (jó értelemben véve :-)
A nóziját is bírom.
Néha én is úgy érzem, hogy nyaktól lefelé egy befőttes üveg vagyok...

Panti írta...

Szép szemei vannak. Tetszik! Ilyennek még nem mertem neki állni, pedig "nagyon fáj rá a fogam."

Naomi írta...

Nagyon hiányoztál, Mmama! Örülök, hogy újra itt vagy!

Tetszik a babafej...csini lett!