2009. május 28., csütörtök

M I X ..................




Munkák közben vagyok, nincs kész darabom.
A kis függönyöm alakul , de a késztől még nagyon messze van.
Nem tudom folyamatosan csinálni, a szemem mostanában
rendetlenkedik , többet kell pihentetnem.

Tegnap anyagbeszerzésen voltam . Három táskához gyűjtögetem a
hozzávalókat. Nem lesznek egyformák csak egyben, mindegyik szalaghímzéses
lesz. Hogy mikor..? Igyekszem.

Hosszú hétvége közeleg , nálunk az egyik nap programja itt lóg a fán.
Fiatal fácska, még az unokák is elérik. A mosolygó cseresznyéknek nem lehet
ellenállni, mosolyogva fogjuk leszedni közösen.

Pünkösd ünnepe jön. A Szentlélek eljövetelét jelenti.
Húsvét utáni 50. nap , illetve az ahhoz legközelebb eső hétvége.
Nevét az általam oly nagyon szeretett görög nyelvből eredeztetik, 50 = penínda.

Mindenkinek kívánok tartalmas jó szórakozást, pihenést, és jó időt.

10 megjegyzés:

Gabella írta...

Fú, de guszta ez a cseresznye! Nekünk csak meggyünk van, ami ugyan nagyon finom, de a nagy szárazságnak köszönhetően olyan apró, hogy valami hihetetlen. Remélem, a mai eső után nem lesz kukacos...

Dia írta...

A cseresznyét én is nagyon szeretem (enni, szedni már annyira nem) :-)
A szalaghímzéses táskákra kíváncsi vagyok. Nekem is tetszik ez a technika, de még nem mertem belevágni :-)

Mária írta...

A horgolmány gyönyörű lesz! A cseresznyéhez annyit: hétvégén egyik fáról szedtük, most a másikról fogjuk. Hát... enni jobb, mint szedni és magozni, az biztos.

katafolt írta...

Gyönyörű lesz ez a függöny és az egyebek is biztosan,a cseresznye meg finom :-).Változott a program,akkor nem jössztök most erre mifelénk ?

Abile írta...

Nagyon várom, hogy láthassam a készülő táskákat, szeretem nézni, ahogy készül Nálad valami! :o)) Neked is kívánok jó hétvégét és egy kis megérdemelt pihenést is! :o))

Katica írta...

Tyu, de szuper az a fuggony!

mammka írta...

Hú,odavagyok a horgolt függönyödért!!!!Hogy te miket tudsz??????!!!!!!Gratulálok tiszta szívből!

ZuccheroFilato írta...

Jaj de szèp lesz az a fuggony!
Cseresznyèt is ennèk de mèg itt mèregdràga fàm meg nincs!
Udv!
Aniko

Lonci írta...

A függöny már így is tetszik. Biztos nagyon szép lesz. A szemeidre vigyázz, pihentesd. Kellemes hosszúhétvégét kívánok:))

disa írta...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫