2009. május 11., hétfő

Tartozom Mammkának........




Múlt héten láttam Mammkánál csipkéket.
Szeretem őket, és nem nagyon foglalkozom vele , hogy van aki nem szereti.
Én a mögötte lévő embert látom aki milliméterről milliméterre haladva
számolja a mintát, és minden hurok egy újabb mozdulat.
Tisztelem a kitartást és szorgalmat ami egy -egy műben lakozik.
Nem kevésbé a készítőjében.
Nem sok kézimunka maradt örökségül, ám ezeket igen nagy becsben tartom.
A nagy terítő , és a több kis apró mamáim készítménye, koruk 80- 100 év közé
tehető.
Ma is használva vannak, így ma is itt vannak köztünk Ők is.

Én eléggé ügyetlen vagyok a horgolás terén, talán sokadszorra is csak próbálkozom.
De időről időre elő kell vennem olyan késztetést érzek iránta.
Tavaly nyáron elkövettem a galambpáros terítő másolatát.
Ime , a teljesség igénye nélkül. Más cérnából más kézzel egy egészen más munka
sikeredett.
Én ezt tudom, bocsánat a horgoló guruktól.

A hét végén kézimunka találkozóra megyek, bizonyára hozok majd képeket
az ott mutatott csodákról.
Úgy néz ki sokan leszünk, és sokféle munkával megyünk.

Egy azonban azonos lesz mindenkiben aki ott lesz.
Szeretünk kézimunkázni.

8 megjegyzés:

hetszepsegukiralylany írta...

Én is vonzódom az ilyen csipkékhez... magam se tudom miért, mert a lakásba sehova nem passzolna. De mégis olyan gyengéden simogatom, ha belefutok egybe-egybe.
A horgolás nálam nyugdíjas-projekt lesz... mármint akkor fogom megtanulni... és teli lesz a lakás csipkével.. és horgolt csipkebugyit fogok hordani... maaaajd akkor! ;DD
Pusza!

hjaaa.... mmama! Te se tudod, miért nem tudok hozzászólni a saját blogomhoz (a Tiédhez pedig igen)?

Naomi írta...

Gyönyörűek a csipkéseid...! :o)

mammka írta...

Milyen gyönyörűségesek!!!!Köszönöm Mmama,hogy megnézhettem!

Anice kötős blogja írta...

Most melyiket horgoltad te? Nincs a két angyalkás között különbség és mindegyik szépséges!

mmama írta...

Anice a fölsőt csináltam én.
De más a cérna és ettől tömöttebb
a minta és gömbölyübb az egész.

Jolimama írta...

Szépek a horgolások, és nagyon értékesek.
Kicsit Veled vannak.....
A szombati találkozásig ölellek: Jolimama

Péter bácsi írta...

Kellemes hétvégét és nézelődést a sok szép kézimunka között!

Princi írta...

Na most lehet, hogy én is előkotrom a drága nagyikám csipkéit és megmutatom (ugye nem veszed utánzásnak :)?). Nagyon becsülöm én is őket, rengeteg munka fekszik bennük és rengeteg emlék. Örülök, hogy megmutattad!