2009. május 16., szombat

A tavasz több mint 17 pillanata........



Beszámoló a mai napról ami tényleg sokkal több mint 17 pillanat.
Igyekszem összeszedni magamban a gondolatokat, ami nem lesz könnyű mert
annyira friss még az élmény az új benyomások sokasága, új arcok és nevek
párosítása , hogy tíz lepkeháló is kevés lenne ezt a csapongást követni ami
a fejemben most van.
Ezért az egész eddigi napot veszem sorba, talán így nem marad ki semmi.

Hajnali fél háromkor madárcsicsergés ébresztett, rögtön belém hasított hogy
ma van a kézimunkás találkozó, amire a csomagocskámat előző este már
összekészítettem.
Mit ne mondjak, olyan várakozás teli izgalom fogott el mint szűzlányt az
esküvője napján.
Kiosontam a békésen szunyáló Mr. Exi mellől ide a gép elé, rendbe tettem a levelezésemet, bele néztem a topikba, és körbe néztem a szokásos blogjaimat.
Közben reggel lett, a szokásos napi kötelező gyakorlatok után, felállítottuk
a napi stratégiát.
Hiába na , ha egy asszony kiteszi a lábát otthonról meg kell mondani , mit szabad
és mit nem szabad csinálni. Így nem érhet meglepetés .
Vikivel voltunk egyeztetve út irányilag, megtettük a megbeszélt kört és kb:
fél tizenegy magasságában megérkeztünk a találka helyre.
Név kártya fogadott amit rendesen mindenki magára öltött, így nem volt probléma hogy ki kicsoda.
A "régiek" azért örömködtek egymásnak mert újra találkoztunk, az új tagokkal
meg azért örültünk kölcsönösen egymásnak mert már nem csak nick névről
tudjuk ki is a másik.
A kipakolt munkák egyre sokasodtak, mi fényképeztünk.
Ki mit akart, tanulhatott, ki mit tudott taníthatott.
Tapasztalat csere, és barátkozó beszélgetős szigetecskék alakultak ki.
Aztán megindult a vándorlás szigetről szigetre, az idő pedig rohant.
Jolimama tartott egy névsor olvasást, majd csoportos fényképezés vette kezdetét.
A büfé asztalnál mindig volt csipegető vendég.
Nem hinném hogy bárki is éhesen maradt volna.
Ida és Merci (Passziómerida ) is eljöttek. Következés kép , sokan tértek haza
gyönyörű fonalakkal.
Gabellával is sikerült megismerkednem. Mivel szoktam olvasni a blogját
nagyon örültem a személyes találkozásnak.
Aztán a legmesszebbről érkezők kénytelenek voltak búcsúzni mert haza felé is
Nekik a leghosszabb az út. Minden elismerésem a 200-300 km. -t megtevőknek
azért hogy három óra hosszat együtt lehettünk.
Az óra homokja egyre gyorsabban pergett, arra eszmélt a még hátra maradt
mag hogy fél négy van.
Meg köszöntük az időjárás felelős hozzánk való nagy kegyét, és lógó orral, de
nagyon feltöltődve elindultunk haza felé.
Én egy plusz csomaggal érkeztem, a mellékelt ajándékokat kaptam.
Az egész nap számomra száz százalékos volt, de a csúcs még is az volt mikor
Nusa odalépett hozzám és a kezében lévő horgolt kalapjaiból választhattam
magamnak . Ettől fogva nem vettem le a kalapom, hozzá tartozik hogy csak a nagyszélű kalapokban érzem jól magam, na hát ez az, és jól behúzva, és ezt jól be
lehet húzni. Egyébként egy remekmű, mint ahogy a többi is az, nézzétek csak meg !

A tali képei a képtáramban vannak, a képtár az oldalsávban kattintásra működik.

Remélem jövőre Veletek ugyanitt kézimunkás "lányok " !

Gyorsan visszatértem a prózai dolgokhoz, hazatértem után Mr. Exi közölte hogy
éhes...............

16 megjegyzés:

Éva írta...

Megnéztem a felrakott képeket, nagyon szép munkákat láttam. Láttam az általad készített aranyos Boróka babát is.

Naomi írta...

Szuperek lettek a képek! Nagyon szép napotok lehetett! Örülök neki, hogy jól érezted magad, hiszen nagyon megérdemled! :o)

bruercsi írta...

Látom, a lányok is veled mentek! :)) Jól áll a kalap, valódi remekmű!

mmama írta...

Köszönöm !
valami hibám van a képtár körül,
tőlem telhetően igyekszem javítani, ha rajtam áll.
Elnézést azoktól akik nem látják.

Valóban nagyon jó volt, akalap már hab a tortán...izé..a fejemen.

Gabella írta...

Szia! Benne voltál ám már a bloglistámban! :) Mindjárt nézem a többi képet is!

Jolimama írta...

Exi köszönöm, hogy a tegnapi napot ismét együtt tölthettük.
Sok szeretet kaptam Tőletek. Jolimama

mmama írta...

Jolimama én köszönöm!

PBea írta...

Sikerült megnéznem a képeket,sok gyönyörűséggel készültetek!Szuper a kalap,jól áll!:))

Abile írta...

Hááát, igen! Most már értem, amit a blogomba írtál! :o)) Ennyi gyönyörűség együtt. Gondolom jó néhány nap lesz, mire feldolgozod a látottakat!

h.stefi írta...

Kedves Exi! Sajnos a képeket nem tudtam megnézni, de a leirásod nagyon jó. Nagyon jó volt Veled találkozni, he megengeded én is szeretnék az olvasóid közé tartozni. Ölellek: Stefi

mmama írta...

Stefi kedves örömmel látlak, gyere máskor is.
Most már működik a képtár , ma is jártak már benne, nem tudom mi a gond
nyílik nekem is.

hetszepsegukiralylany írta...

Szia!
Én is végig tudtam nézni a képeket... és hát szuper :o)a kézimunkák gyönyörűek ... és milyen sokan voltatok, hihetetlen! :o)
... és ez a kalap nekem is jól állna... és illene az egyéniségemhez is, tetszik nagyon. :D
(a randairigyhétszépségűkirálylány :D)

h.stefi írta...

Most újból probáltam, sikerült. 9 óra körül, ezt az albumot nem láttam. Jó sok képet készitettél. Van olyan kézimunka is, amit én nem is láttam kinn. Hát igen.... kevés volt az idő, nem jutott mindenre. De nagyon jó volt. Kár, hogy megint egy évet várni kell....

Péter bácsi írta...

Nagyon királyi ez a kalap. Sok munka van benne!

lomaquilt írta...

Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, olyan jók szoktak lenni ezek a talik, és annyira helyesek a lányok!

mmama írta...

Sebaj Lányok ! majd jövőre ismét
találkozunk.

7 szépségű ! nem Te vagy az egyetlen !

És igenis nagyon jó volt!
Sok művészi munka megmutatkozott.
Természetesen a királyi kalapom is az, Nusa keze munkáját dicséri.