2009. június 29., hétfő

Átállás..............




Most hogy ismét idő milliomos lettem, ami rendkívül furcsa mert már hozzászoktam hogy itt nyüzsiznek a fiúk körülöttem , vissza kell szoknom a régi rendhez.
Tegnap meglátogattam a varrógépet, és megbeszéltem vele hogy akkor most újra
dolgozni fogunk.Nem volt ellenvetése, és az időjárás is nekünk kedvezett.
Felváltva esett, szakadt, dörgött, fújt.
Na mit lehet ilyenkor csinálni ? Nem sok mindent, én a varrást választottam.
Van egy ismerősöm aki már régen mondogatta hogy tettszik neki a szalaghímzéses
táska, de Ő olyan egyszerű, és nem barátja a színeknek, és nem is biztos hogy hordaná ha nem az Ő színvilága, és... és.... és....

Na megpróbáltam ilyen táskát varrni, két eset lehetséges vagy hordani fogja, vagy majd nézegeti a szobában.
Első esetben sikerült praktikus dolgot kapnia, második esetben majd nézegeti és
a birtoklás örömét érezheti.
Valamelyiket csak sikerült eltalálnom........... remélem.

22 megjegyzés:

Krisztinka írta...

Gyönyörű lett ez a táska!!! Akár hordja, akár csak nézegeti, mindenképp szemet gyönyörködtető látvány :)

eli írta...

Krisztinka megelozott...elkepesztoen gyonyoru a taska!!!!

Mamis írta...

Én biztos,hogy nem gyönyörködnék benne,hanem hordanám,hogy mindenki lássa!!!!Nagyon szép lett!!!

katafolt írta...

Szép lett ! Itt is igaz:a kevesebb több :-)

Kaoka írta...

mmama! Akkor jó pihenést a varrógép mellett. :)Ez a szalaghímzés nálad, már szimbólummá vált, de csini a táska és a virágok is nagyon szépek rajta. :) Már el sem tudok képzelni valamit nálad szalaghímzés nélkül. :)

Bea írta...

Szerintem is nagyon szép lett! Nagyon finom színeket használtál, biztosan hordani fogja!:))

Nyafkamacska írta...

Ez a táska gyönyörű. Finom, elegáns.

Barbi írta...

Édesek az unokáid! Biztosan hiányoznak majd! A táska pedig gyönyörű lett! Persze, hogy hordani kell! :DDd

Edina írta...

Nagyon szép a táska, vétek lenne nem hordani!!

Naomi írta...

Húú, de szép lett ez a táska!!! Meseszép hímezel szalaggal is...és örülök, hogy újra velünk vagy!
Bár azért irigylésre méltó lehetett az a pár hét is az unikáiddal! :o)

Körmi írta...

Szerintem biztos hordani fogja!...egy igazi "visszafogott színű" táska!...én nagyon szeretem ezeket az úgymond "fáradt" színeket...Szép lett nagyon!! :D

Katica írta...

Jàtèkra hivtalak (bocs), nèzz be hozzàm!

Péter bácsi írta...

Azért rádfér most egy kis csend a sok nyüzsgés után! Látom már aktivizáltad magadat.

Ibcsy írta...

Nagyon szép lett:-)

Lonci írta...

Nagyon szép, praktikus táskát varrtál ismét:)

Naomi írta...

Meglepi vár nálam! :o)

Panti írta...

Szép, s praktikus táska.

MARIKA írta...

Üres a ház, nincs nyüzsgés vissza áll a megszokot rend! Csak a varrógép hangja töri meg a csendet.Szép a táskád!!JÓÓÓ pihenést

Juhizs írta...

Szolidan finoman elegáns, tippelnék az első verzióra

Abile írta...

Csudaszép lett!

PBea írta...

Gyönyörű,romantikus lett a táska,biztos feldobja a napját a gazdájának,ha csak ránéz és esze ágában sem lesz otthon hagyni.

Panti írta...

Szeretnék részedre egy díjat tovább küldeni, kérlek nézz be hozzám.