2009. június 12., péntek

Csak úgy írogatok..........

Jövő héten kezdetét veszi a nagy szünidő.
Iskolás , óvodás évi rendes szabadságát fogja tölteni .
Lazábbak lesznek a gyerekek, többen lesznek az utcán is.
Ők még nem tudnak megfelelően vigyázni magukra, figyeljünk rájuk mi felnőttek.

A szünidő első hetében nálunk is lesz együtt három unoka, majd júliusban
ismételten egy hétig az enyémek lesznek.
Ha nem jelentkeznék akkor én is gyermekké váltam újra és pancsolok, homokozok,
valamint nem utolsó sorban a két kezem és a két szemem is foglalt általuk.
Kézimunkáról szó sem lehet.
Majd bepótolom ebéli hiányaimat ha a fiúk elvonultak.

Más. Sajnos még mindig nem tudok több blogban megjegyzést írni , bár szívesen
tenném. Sovány vigasz hogy ismerőseimet megkérdezve Ők sem tudnak ezekben
véleményt alkotni. És van aki írni sem, akár csak én.
Be vagyok lépve, bejelölöm a fiókom, beírom a megjegyzést a megfelelő ablakba
mikor el akarom küldeni akkor megjelenik egy piros kocka amiben az van írva
" a megjegyzést meg kell adni " majd ezzel elszállt az egész.
Nem szeretném ha ősember szerszámának tartanátok hogy nem jelzek vissza
annak aki nálam is jelentkezik, de ennek ez az egyszerű oka.
Ha valakinek ötlete van ne kíméljen ez ügyben.

Mmama most el , varrótű helyett kötényt és fakanalat ragad, átvált
nagyi üzemmódra és rákészül a gyerekekre.
Előre tudom hogy nagyon jó lesz.

Szép verőfényes nyári napokat a szünidőre mindenkinek.

9 megjegyzés:

Bea írta...

Boldog unokázós-pancsolós-játszós heteket kívánok!
A blogbejegyzésekkel én is így vagyok, mint Te...:(((sajnos nem tudom a megoldást:((

Abile írta...

Hát igen, a Nagyszülők aranyat érnek, mert mi dolgozó szülők a kevés szabadságunkkal igen nagy bajban lennénk nélkülük! Köszönet minden Nagyinak, aki időt és energiát szán az unokáira... akár a hobbija kárára! :o))

Luna írta...

Kellemes Heteket Nektek!! :)

mammka írta...

Szép időt kívánok neked az unokákkal!!!!Én is együtt pancsolok,homokozok a Kislegénnyel,ez a legjobb:újra gyerekké válni-velük.:)

Katica írta...

Jò nyaralàst, pancsolàst, homokozàst, unokàzàst kivànok! Azèrt, ha nem is irsz, nèzz rà nèha a blogokra!
Talàn valami rosszul van beàllitva a bejelentkezèsed korul, hogy bizonyos blogokon nem fogadja. Nèvtelenul sem tudsz kuldeni megjegyzèst?

Ibcsy írta...

Kellemes unokázást:-) Akkor majd utána jelentkezem. Addig én is homokozok és pancsizok (munka után):D

Barbi írta...

De jóóóóó! Jó unokázást! :DDDD

Péter bácsi írta...

Én is ezeket kívánom, amit az előttem szólók írtak!
Kell egy kis gyermekzsivaj, helyrehozza a vérnyomást!

Χριστιάνα írta...

Very beautiful blog
there is an award waiting for you
http://xeirotexnima.blogspot.com
poli omorfo blog. yparxei ena braveio gia esena!