2009. június 22., hétfő

Helyzet jelentés........






Többen is érdeklődtetek hogy hová tűntem, mi van velem.
Köszönöm szépen megvagyok, jól vagyok.
Múlt héten csak az unokáké voltam. A három nagyobb itt volt együtt.
Nem mondom hogy nem voltam fáradt, de a lelki felüdülés amit kaptam
általuk az hosszú távú. Voltunk kirándulni, fagyizni, sokat olvastam mesét.
Mivel Gergő a legnagyobb Vele beszéltük meg mi legyen a menü.
Csabi segített ágyazni, Soma kertészkedett velem, szóval rengeteg és fontos dolgunk volt. Részemről nagyon élveztem a közelségüket.
Ahogy Csabi mondja," Mmadi mama" a délutáni alvás után egy hadsereggel várta
az ébredőket. Igaz hogy ez a hadsereg egy nagy tálcán várakozott hogy mind elfogyjanak.
Nagy siker még mindig " A cinege cipője " című vers amit még én tanultam első osztályos koromban , és azóta dramaturgiailag is kifejlesztve adom elő.

Szerencsére az idő nagyon jó volt, csak a veszélyes sugárzású órákban voltunk bent.
Erre a hétre nem leszünk kényeztetve, majd találunk benti elfoglaltságot.
A mai és a holnapi napom könnyített, takaríthatok a kb 40 kg meggy eltevése után.

A bekezdett munkáim maguktól nem szaporodtak, éjszakai manók nem dolgoztak rajta, de mit sem számít. Sokkal fontosabbak nekem a fentiek.

Nagy -nagy örömömre megérkezett a görög betűs klaviatúrám.
Jövőhéten be lesz üzemelve és akkor értelmesebb leveleket tudok majd írni.

Innen is üzenem Hriotiánának hogy még egy kis kitartás, és könnyebben fog tudni olvasni.
/Xhriotiána ! tin prossehi vdomáda ého Eleniká klaviature boro gráfo /

Olvasni csak imitt amott voltam, ha vissza áll a régi rend akkor végig megyek a
szokásos " útvonalamon ", ám az új fajta bejegyzéseknél sajnos még mindig nem tudok hozzászólni.

Addig is minden jót, szép alkotó perceket kívánok minden erre járónak.


18 megjegyzés:

mammka írta...

"Nem mondom hogy nem voltam fáradt, de a lelki felüdülés amit kaptam
általuk az hosszú távú. "----ez egy nagyon fontos mondat számomra,sosem tudtam így megfogalmazni.
Pedig nekem még csak egy unokám van...:)
Nagyon helyesek vagytok!!! te is egy fiatal nagyi vagy!:)

mammka írta...

Mindegyik kép nagyon tetszik,de a kedvenc a fagyizós!!!!!
a nagypapás kép sem semmi.:)

Abile írta...

Köszönjük a helyzetjelentést! További nagyon kellemes unokázást kívánok! :o)

Julcsi írta...

Annyira jó nézni benneteket! Nekem is felüdülés:)
(Csak halkan, zárójelben: Nagyon jó dolguk van a gyerekeidnek:D)

MARIKA írta...

Életed legszebb napja ezek !"Az élet legszebb és legjobb dolga nagyinak lenni"!!

Barbi írta...

Milyen csinos rajtad az a szalaghímzett felső! Édesek az unokák! :)))

mmama írta...

Igen , igen jó nagyinak lenni.
Még akkor is ha tudjuk hogy véges a
dolog..... de én ezt már megéltem.
Nem csak a nagypapás kép, de az sem semmi, hogy kisegér hang éjszaka...
papa hol a pájnám ? Reggel: papa kéjek kakaót...
Julcsikám erről a gyerekeimet kéne kérdezni.
Barbi nem a szalag a nagy szám , hanem amin van, azt én horgoltam
bíízony !

A kosaram és a takaróm egy ideig még úgy marad, megyek is vissza,
köszönöm hogy megnéztetek.

bruercsi írta...

Mmama! Szép heted volt! Látható, hogy igazi NAGYI vagy, csupa nagy betűvel!!!
Mondanál egy konkrét blogot, ahova nem tudsz kommentelni, mert nekem nincs olyan, így nem is igazán értem mi a probléma.

ZsuKa írta...

köszönöm és nagyon helyesek az unokáid! Gratulálok hozzájuk.

Amaranta írta...

Látszik ám, hogy jóléreztétek magatokat :-)

Olyan fiatalos nagyi vagy, hogy anyukának is nézhetnek nyugodtan!

Ne mond, hogy nem volt ilyen :-) Legalább nagypapa mondott biztosan valamilyen hasonló bókot.

Juhizs írta...

Anyukám azt mondta, hogy valahol jobb dolog nagymamának lenni, mint anyukának - több az öröm és a jó dolog, nem annyira nyomasztó a felelősség.
Remélem, hogy megadja a sors egyszer, hogy eldönthessem a kérdést :-)
Szép heted lehetett.

Ibcsy írta...

Édesek az unokáid. Gyönyörű a horgolt, hímzéses felsőd. szívet melengető volt téged olvasni:-)

Széll írta...

Jó dolgunk,van,igen!:)

És köszönöm a mostanit is!

Puszi!
Anikó Kaposvárról

mmama írta...

ÓÓÓÓ ! Anikó Drágám tudod hogy
mindig bármikor számithattok rám.

A többieknek !
Széll Anikó a menyem, de nekem több annál !

mammka írta...

Anikó-Mmamma bejegyzés :nagyon meghatódtam....
Kisegér hang? azt én is ismerem: mamiiiiiii!:)

dixike12 írta...

Mmama!! Megoldódott a megjegyzési problémám, neked is sikerülni fog. A böngésző eszközök ablakában az internettulajdonságokra kell kattintani és a cookikat meg a fájlokat törölni kell, mert ezek felgyülemlése akadályozza, hogy tudjál megjegyzést irni. A blogbajokba Slayer irta. Próbáld meg.

dixike12 írta...

Látod sikerült, pedig korábban hozzád sem tudtam irni.Gratulálok az unokákhoz.

dixike12 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.