2009. június 8., hétfő

Meglepetés.........


Szobafogságra kellett magamat kárhoztatni.
Így diktálta a józan ész. Az időjárás néha megtréfálja a szervezetemet.

Ppapa sietett haza mert ilyenkor rendkívül izgul értem.
Látom hogy jön és a kezében egy nagy borítékot lóbál.
Elkezdi betűzni a feladót, persze rosszul de én azzal a lendülettel
már javítottam is ki.
A feladó Abile volt, és kibontás, mit kibontás feltépés után a kedves sorait
olvashattam, hogy a szerzeményéből juttat nekem .
Nagyon meglepődtem mert nem vártam senkitől semmit.
Abile köszönöm szépen sikerült meglepned méghozzá duplán.
Tárgyiasult formában is és mentálisan is. Nagyon jó érzés volt.
A felhasználás eredményét majd láthatjátok.
Egyenlőre csak így teszem ide.


3 megjegyzés:

mammka írta...

Mmama:7 dolog rólad....Mit szólsz?:)
Játék...

Naomi írta...

Remélem, ez a csodás meglepetés új erővel is meg volt spékelve, és újra teljes egészségben lehetsz köztünk!

Abile írta...

Örülök, hogy sikerült egy kis örömöt csempésznem hozzád! :o)