2009. június 7., vasárnap

Találkozás.........


Tegnap ismét nagyon jó napom volt.
Anyus / Andi / eljött hozzánk Vilmáért.
Nagyon bőkezű csere ajándékkal érkezett.
Kaptam 3 féle anyagot 2 zacsi gyöngyöt, és jó pár méter
szalagot , mindezeket azon felül amit eredetileg kértem
a 4 gombóc Piroska fonalat.
Olyan gyorsan elrepült az amúgy is szűkre szabott idő, hogy
csak távirati stílusban félmondatokkal beszélgettünk kézimunkákról , babákról,
és az ügyes bajos dolgainkról.
Andi nagyon köszönöm a kedvességed. Remélem még összefutunk, és akkor több időre.
Ha valaki idegen hallotta volna a beszélgetésünket, és látta volna hogy Andi
hogy vizsgálta az aktuális boszit, és aztán hogy tárgyaltuk ki a lábát a hátsóját
és egyáltalán a készítés folyamatát, azt hihette volna hogy épp a cserebogarak halhatatlanságáról írunk doktori disszertációt, a komolyságot figyelembe véve.

Szóval jól éreztük magunkat együtt, és nem csak én mondom.


2 megjegyzés:

Abile írta...

Szép dolgokat kaptál! :o)

Anyus írta...

:):)
Nagyon jól éreztem magam, és Én is köszönök mindent, Én is remélem hogy talizunk még:):)