2009. július 4., szombat

Az úgy volt........




Az úgy volt napokig nem néztem erre.
Hogy miért azt a képtáram júliusi képein megnézhetitek.
Látom megint körbejárt egy díj. Panti és Naomi gondolt rám, amit nagyon köszönök.
Körülnéztemben láttam nincs nagyon kinek továbbadni, így hát csak ide teszem, hogy tudjátok miről is van szó. Mivel nem teljesítem a továbbadási kötelezettségem az oldalsávba nem teszem ki.
A kígyó a saját farkába harapott.

Mint én tegnap délután a " savanyú almába ".
Történt ugyanis hogy másodjára jelentkeztem procionos festésre.
Most másodjára nem jött össze, egyik alkalommal sem rajtam múlott.
Nem is firtatom tovább , de ez a sors intő keze lehet ezért ígérem nem kísértem
jó sorsom többet nem jelentkezem.

Ám mindenképp festeni akartam. Mit is mond Bendegúz a Bakterházban ?
" engömöt nem ollan fábú fargtak " na hát engemet sem.
Milyen jó hogy Ida és Merci ilyen közel van , de pszt .. nehogy meghallja a Papa.
Szerinte 200 km re kéne lenniük. Pedig a héten még csak háromszor voltam ott .........
ez olyan sok ?
Szó mi szó a kb: 100 féle festékükből 25 színt elhoztam.
Még tegnap este neki láttam festeni. Na a bili ekkor borult ki..........
De a hosszú és békés házasság titka az , hogy mindig minden körülmények közt tudj mosolyogni.
Miután jól ki mosolyogtuk magunkat persze hogy befejeztem a festést.

Azért ezeket a színeket csináltam mert van egy rég dédelgetett vágyam és azokhoz ilyen kell.
A többieket majd akkor festem ha egyedül vagyok itthon.
Hogy mi lesz ezekből ? Majd jövök és megmutatom, persze kizárólag csak is
mosolyogva.

5 megjegyzés:

mammka írta...

Csodálatos színeket festettél!!!!!!Úgy szeretem a bölcs nyugodtságodat!!!Már mondtam,ugye,hogy mennék hozzád terápiára.....Kár,hogy nem itt a közelben laksz!

bruercsi írta...

:) Csak nem Görög honba húz a szíved??? :)
Gyönyörűek a színek, és huncut módon úgy raktad össze őket, hogy véletlen se gondolhassunk másra, mint a tengerre! :)
Ma-holnap írok mailt, már nagyon várjuk a csütörtököt!!!!!!!!

Abile írta...

Akár a tenger... nagyon szép színeket festettél!

Katica írta...

Gyonyoruek lettek ezek a szinek, ès biztos gyonyoru lesz az is, amit varrni fogsz beloluk.

MARIKA írta...

Szép szineket festetél:)