2009. július 23., csütörtök

Egy kis ez + egy kis az...





Ma reggel izgatottan vártam egy telefont.
Még pedig Bruercsiét, hogy cca mikor érnek ide hozzánk.
Megszólalt a hang, jövünk. Mire megkötöttem Athost és kaput nyitottam , már láttam a sarkon beforduló kocsit.
Igaz hogy ma két hete is találkoztunk, de én ugyan úgy örültem Nekik mint akkor.
Bemenekültünk a melegről, és csak beszéltünk, beszéltünk és beszéltünk.
Kaptam egy jó adag szalagot , csinálhatom a hímzéseket, és azon kívül egy csomó apró csecse becsét is, és cérnát.
Én mutattam egy pár fogást amit a szalagos könyv nem ír, de ha magunk rájövünk nagymértékben megkönnyíti a dolgot.
Mivel nem csak lelki táplálékra van szükségünk, csipegettünk is pár falatot.
Azon kívül kiscicám barátságot kötött Dorcival és kifejezetten követelte a dögönyözést.
Aztán megszólalt az Úr hangja Jani képében és jelezte jöttét.
A lányok csomagoltak és szófogadóan távoztak.
Ismét egy jó napom volt. Mondom ezt én, remélem nem okoztam túl nagy csalódást
és találkozunk máskor is.


A tengeres falvédőm, kiáltott egy tengeres takaróért is. Mert az mégsem lehet hogy
egy virágos kockás takaró legyen a naplemente alatt. Úgyeeee !?
Meg oldottam a problémát. Most halak úszkálnak az ágyon, és buborékok valamint hullámok vannak 200 x 220 cm - on.

Végül egy nagyon fáradt és kimerült macsek , maga alá gyűrve a párnáját, édes deden
szundikál. Szerintem a lányok is ilyen jól fognak aludni, azért nem a szomszédban voltak.
Rendben haza is értek. " Szép napot " Ercsi blogjának címe és nagyon ért a szép nap
csináláshoz is.

11 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Boldog névnapot tegnapra!
(a mi kutyánk neve is Athos :D )

mmama írta...

Köszönöm szépen Zsuzsi ! 8 napig érvényes.

bruercsi írta...

Drága Magdikám! Te pont olyan jó szívvel írsz, mint ahogy mesélsz!! Itt is szeretném megköszönni a vendéglátásod, nagyon jól éreztük magunkat, észre sem vettük, hogy el repült az idő! Úgy volt szép ez a nap, ahogy volt!!!!!! :))

Naomi írta...

Örülök nagyon, hogy ilyen szép napotok volt!!! :o)

MARIKA írta...

Még sok ilyen tartalmas SZÉP NAPOT! nektek.

ezkriszti írta...

Ez a takaró bitang jó!!! Na meg persze tényleg jó napotok lehetett.

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok, utólag is :o))
Nagyon jók ezek a "blogtalálkák", szuper ajándékokat kaptál! :o)

Kriszta írta...

Sok boldog névnapot :)

Nagyon jó ez a takaró, és annyira hangulatos a falvédővel! :) Használd egészséggel :)

mmama írta...

Köszönöm szépen a névnapi jókívánságokat.

Ezkriszti ! de jó hogy előkerültél,
nagyon hiányzol a palettáról.

ezkriszti írta...

Köszi. Már csak idő kérdése és még varrni is fogok. Már tervezem mit is kéne.

Körmi írta...

Bruercsinél már irigykedtem egy sort!!!...most itt is!!...örülök, hogy jól éreztétek magatokat!!...Boldog névnapot kívánok! -kicsit megkésve!? :D