2009. július 20., hétfő

Én a nevetős !?



Megkaptam Bruercsitől a mosolygós blog dijat.
Kötelezettségek nélkül fogadtam el.
Köszönöm hogy előfordultam Ercsi gondolatában.
Elgondolkodtam. Szerintem én alapjában véve jó kedvű , derűs természetű vagyok.
Mondom, szerintem ! De van egy nézésem, amihez nem is kell szöveg.
Ha mégis fűznék hozzá, akkor az nagyon sajátos, és partner kell az értéséhez.
Talán hogy érzékeltessem , én szeretem az angol humort is, viszont a torta dobálós nem
az én műfajom.
A véleményem nem a véka alatt tartom, ámbár igyekszem udvariasan közölni azt.
Viszont vannak esetek, emberek, hangulatok, amikor muszáj kimondanom kendőzetlenül a gondolataimat , amin nem biztos hogy lehet mosolyogni.Sőőőt !

Ha ennek tudatában is megfelelek a mosoly jutalomnak, ide teszem.
Mivel kötelezettségek nélkül vállaltam be , nem adom tovább és az oldalsávban sem teszem ki.


Nagy jelentésű apróság!
A múlt héten kapott szép keresztszemes monogramból, némi gondolkodás után
ollóőr készült.
Először mappa tartóra gondoltam, aztán jött az ötlet, van ollóőröm Barbitól,
Marikától, most legyen Ercsitől is. Úgy látszik nekem a kapott ollóőrök hoznak szerencsét, mert amire én csináltam azt simán kidobtam a szeméttel együtt.
Pedig rajta volt az ollóőr.
Ezeket a szerszámokat naponta használom, így akiktől kaptam mindennap velem vannak.Azt nem tudom hogy Nekik ez jó e ? Nekem igen. Kéretik ezen nem csodálkozni, önzőségem a korommal együtt egyenes arányban nő.
Püff neki ez van , és csak nő, .........................


3 megjegyzés:

bruercsi írta...

Na, erről írtam neked!!!!! :)))Nagyon bírom a humorodat és az, hogy megmondod a magadét az külön jó, mert az embernek nem azon kell agyalni, hogy na most mire gondol ez nő...?
Örülök, hogy ollóőr lett a hímzésemből! Annak örülök, hogyha használják azt, amit adok és nem "csak" dísz!

Amaranta írta...

Klassz az ollóőr, nagyon jó ötlet :-)

A nevetéssel és a humoroddal meg egyetértek.

Nekem már csak azt kellene megtanulnom, hogy hallgatni nem mindíg arany, de itt vagy te példának, mosolyogva :-))))

maca írta...

Nagyon kis aranyos lett, ez az ollóőr. Én is nagyon szeretem megmondani az őszintét, sajna nem mindenki értékeli, de nem változom, ilyen korban már nincs értelme. Irígykedem a találkátok miatt, jó hangulatú lehetett :)