2009. július 28., kedd

Habzsi- dőzsi.........


(N)agyon vagyok kényeztetve.
Nem való már ez.
Tegnap Évi barátnőm lepett meg egy zenés sk. készítésű filmmel amit a pihenésük
közben készítettek a Tátrában. Este moziban éreztem magam , mert zenés a film, hanghatásokkal van szerkesztve, és a végén még mosolyt fakasztó feliratozás is van.
Valamint egy tátrai fenyőből készült pohár alátét is érkezett , ha forró italt teszünk rá
fenséges fenyő fa illat terjeng.
Köszönöm a gesztust, a ránk gondolást és a film ötletét.
Azt nem tudom hogy Papa köszöni e ? mert parancsba kapta hogy meg kell tanulnia filmet csinálni (is). Tudja hogy az lesz a könnyebb út ha beadja a derekát.

Ma ! A postás hölgy messziről mosolyog ( nem Őt harapta meg Athos ) és kiabál
megint hoztam valamit.......... átveszem és már megtanultam nem foggal körömmel
szét marcangolni amiket kapok, hanem kulturáltan bent késsel! bontom fel a borítékokat.(hóttig tanul az ember ).
A duci kis boritékból kicsusszan egy kettéhajtott képeslap amin két tünci macsek
hűsöl egy dinnyében. És a hajtásból ki kandikál ez a gyöngy gyönyörűség.
Fűzött-szőtt karkötő Ercsitől. Csak tudnám hogy miééért ????????
Nagyon szépen köszönöm, a színei eltalálva , fogom hordani.


Itt és most újfent megköszönöm a sok jókívánságot , majd folyt köv. jövőre.

A frontokat átvészeltem, na nem a lövészárokban, hanem a hűvös szobában felpockolt lábakkal. Közben a függönyöm nőtt nődögélt , neki ez az időjárás kedvez
és sem locsolni sem gyomlálni nem kell. Ki érti ezt magától nő ..................

Munkát mutatni nem tudok, de nem azért mert "csak " horgolnék.
Pssssssszt ! titkosított projekten dolgozom. Mindenki eldöntheti hogy jó e avagy nem
de nem nyolcvan évre szól a titkosítás, pár hét az egész.
Akkor úgyis meg mutatom, és ez nem fenyegetés .

2 megjegyzés:

Körmi írta...

Hááát így el lehet éldegélni!!?? ... minden napra egy meglepi!? :P
Kiváncsi vagyok a "nemnyolcvanévretitkosított" projektre...várok türelmesen!?:D
Papának meg őszinte részvétem, jó kis programja lesz! bááár lehet hogy pikpak megtanulja, s még élvezni is fogja a filmgyártást. :D

bruercsi írta...

Látod Mmama? Ennyien szeretnek!!!!
***************************
Az a 80-as izgin hangzik!!! Jó munkát Mr. Exinek!! Menni fog!