2009. július 15., szerda

A meleg, az online barátság, és a kukacolás egymásra hatása különös tekintettel Sounio fokra.





Szombaton sikerült egy kukacolásra alkalmas talpat vennem.
Igen , nekem eddig nem volt. Muszkliból ráncigáltam a már ismert végtermékeket.
Ki is próbáltam azon melegében jó tenyérnyi helyen. Többre is vágytam volna, de hétvége lévén a varrógép is pihen.
Aztán kezdtem érezni a meleg jöttének hatását.
A sokat tanultak azt mondják ilyenkor , hogy extrázok. Extrázik a fene csak úgy egyszerűen sz@rul érzem magam. Hosszú évek hosszú sora alatt megtanultam a teendőimet e kórság esetére. A szükséges pirulák lenyelése után , meghallgatom apa dörgedelmeit a - hanemfekszelleazonnal - kezdetű mondat közben már villám gyorsasággal keresem a helyet ahol is feltett lábbal elterpeszkedhetek és a kezem valamin ügyködhet. De közben ott legbelül esz a méreg hogy mi mindent tudnék ennyi idő alatt csinálni.
Így telt a vasárnap, a hétfő is igy kezdődött. Nem mondom közben a lajhár és a teknőc
keresztezéséből született utód " gyorsaságával " horgolgattam, de az egy minta után
történik, és engem inkább a saját kitalálmányaim jobban le kötnek.
Nekem a számítógépezés is a - nem csinálok semmit - kategória, úgy hogy ide ültem.
Mintegy horgolási szünetet tartani.
Van egy online barátném aki a kora szerint akár a lányom is lehetne. Pozitív személyiség és ez át jön a sorain is. A Töle jött levél most is elterelte a nem kívánatos gondolataimat, és a nyaralási téma került felszínre.
Itt megemlítette gyermekkorát mikor is családostól nézték a naplementét Sounio-n
foknál.
Sounion = Szunion fok az Attika félsziget délkeleti végén fekszik.
kb: I.e. 440- ben építették a fok csúcsára Poseidon iránti tisztelet emlékeztetőjéül a szentélyt. Turisták ezrei keresik fel ma is, innen nézni a lebukó napot.
Poseidon a tenger Istene , mindenki félte, a vizi katasztrófákat az Ő haragjának
tulajdonították. A szentélybe áldozatokat mutattak be , hogy óvja a vizen járókat.
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! hát ilyen képeim nekem is vannak, elő velük.
A további semmittevésem a képek nézegetésében merült ki.
Eközben ötlött fel bennem hogy ezt a naplementét meg próbálom megcsinálni.
Zsuzsa bogarat tett a fülembe. A vezér hangya elindult.
Rögtön kezdtem magam jobban érezni, elkezdtem rakosgatni az anyagokat.
Minden van itthon, egy kis pedál nyomás és vagdosás nem árthat.
Egyébként is amit nagyon gyűlölök az ha valaki elhagyja magát, én ezt nem engedhetem meg magamnak erkölcsi síkon.
Kedden már boldogan varrtam, és ha hiszitek ha nem minden " extrázás" nélkül.
Nem mondom , még a tavaszi liba zsenge erősebb nálam, de javulok.
Szóval a varrás az a gyógyszer amit nem lenyelni kell hanem csinálni.
Ezt akár üzenet értékűnek is lehet felfogni, aki tudni akarja hogy neki szól az tudni is fogja, és talán próbálkozik a sajátos gyógymóddal.
Kezdett alakulni a dolog, láttam élőben, meg van örőkítve , és most megvarrva.
Azt a pillanatot akartam elkapni mielőtt a napkorong belezuhan a tengerbe.
Készítése tripla élvezet volt számomra. Egyszerre tanultam kukacolni, szép emlékek
között turkáltam, és lett egy új falvédőnk, ami már rég be volt tervezve.
Fel is tettem, és itt és most figyelmeztetem az erős foltvarrókat hogy a képet ne nézzék meg, mert ártalmas lehet szakavatott szemnek. Ezzel a talppal ez az első darabom.
Én szóltam............. továbbiakban hárítok.
Még mindig tombol a meleg, a klíma megnyugtató brummogása mellett ma is
benti elfoglaltságot kell keresni.( fogok találni )
Mindenesetre most megyek és adok a kutyának friss vizet .
Aztán vigyázok magamra tovább.

9 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Szép lett a tűzésed. Nekem is most lett talpam, és még ki se próbáltam:-(
Vigyázz magadra ebben a melegben, bár örömmel olvasom, hogy kicsit jobban vagy:-))) A varrás tényleg nagyon jó gyógyszer, és pozitív hatású.

Dia írta...

szerintem is szép egyenletes lett a tűzésed! A varrás engem is gyógyít és kikapcsol :-)

lehet egy kérésem? lefényképeznéd nekem, hogy milyen a kukacolásra is alkalmas talp? :-)Nekem most egy kölcsön gépem van, van benne 4 féle talp, és sajna nem tudom, hogy melyik az. előre is köszi :-)

Abile írta...

Tyűűű, amindenit! Nagyon jó lett a falvédő és mindez ilyen melegben... :o)) További jó hűssölést kívánok a varrógép mellett!

Körmi írta...

Szép lett a falvédőd!!!...és nagyon jó terápiád van mindenféle nyavalyára...én még csak stresszoldásra használtam (nagyon bevált) szerencsére más "bajom" nem szokott lenni.
Én is most vettem kukacoló talpat, háááát még nem vagyok megelégedve az "alkotásommal"! nem leszek egy egyszerű eset! :D

Katica írta...

:-)))))
En nem tudok kukacolni (de ami kèsik nem mùlik), de nagggggyon jò tèged olvasni!

mmama írta...

Köszönöm Lányok !
Dia megkapta amit akart !
Körmi akarjad menni fog !

bruercsi írta...

Jó volt olvasni is és látni, de élőben még jobb lesz!! Téged mindig élvezet "hallgatni"!!!!! :) Megy ez a kukacolás, próbáld gumikesztyűben esetleg... úgy könnyebb!
Éljen a klíma!! :) Nálunk is ezerrel dönget...

bruercsi írta...

Drága Magdikám!
Kukkants be hozzám!

Hauser Mária írta...

Mikor Ádám fiammal (kilencedik gyerek) voltam terhes orvosi előírásra szigorú fekvésre voltam ítélve. Ekkor született a keresztöltéses vitorlás hajó és még sok egyéb, mert a kezem nem bírta a semmittevést. Hála érte egészséges baba lett, de azóta nem volt időm varrni. Majd egyszer. Szépek a munkáid. Üdv. Mária