2009. július 9., csütörtök

Szép napot..............


Szép napot töltöttem ma Bruercsinél.
Már reggel találkoztunk, elém jöttek Dorcsival együtt.
Miután megtörtént az örömködés, hisz novemberben találkoztunk legutóbb
egy kicsit be rosszalkodtunk ide is oda is ahol rongyokat árultak.
Aztán felmentünk a lakásba, nagyon kellemes környezetben elbeszélgettünk,
kaptam finom ebédet, Dorcsi rajzolt nekem egy pillangós mandalát, és Ercsitől kaptam
két gyönyörű keresztszemest. Mindkettő személyre szóló.
Én nagyon jól éreztem magam, Lányok köszönöm a napot, töltődtem az biztos.

4 megjegyzés:

MARIKA írta...

Örülök hogy szép napod volt :)) Sok ilyen szép napot még!

Naomi írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen szép napotok volt!

bruercsi írta...

Mi köszönjük, hogy itt voltál!!!! :))

Abile írta...

Nagggyon jó lehetett! :o)