2009. július 8., szerda

Tenger...............





Mivel az idén a tenger kénytelen lesz nélkülözni minket, ezért úgy gondoltam , hogy nosztalgiázom a sok év alatt felgyülemlett kagyló és csiga gyüjteményem között.
Ráadásul tavaly Kalambakiban egy kézimunka üzlet kirakatában láttam egy táskát amit biztos hogy hasonló indíttatású valaki készíthetett. Ugyan ilyen ütődött varrni és tengert szeretni muszáj érzésű lehetett, mert amit a tengerből varrás képessé lehet alakítani az minden rajta volt.
Ezen fele annyi sincs, hiszen vannak korlátaim.
Annak ott 36.- közös pénz volt az ára. Számomra az enyémnek nincs csak eszmei értéke.De az viszont sok. Minden kagylóról tudom hol szedtük, mennyit főztem , fertőtlenítettem őket mielőtt apát megkértem volna nagyon szépen hogy furkálja ki.
Aztán lelakkoztam őket és most itt vannak a " habokban " ismét.
Csak ez másmilyen tenger, a képzelet szülötte.
A formáját tekintve igyekeztem jól pakolható, sok mindent elnyelő nagyságot és fazont kitalálni. 45 x 35 - ös, egy ugyanekkora cippes belső zsebbel.
Varrás közben azt is megbeszéltem vele , hogy csak jövőre megyünk hajózni, és akkor Ő lesz a főszereplő. Bevállalta és türelmesen vár. Én is.








13 megjegyzés:

bruercsi írta...

Ó, de jó! Olyan aprólékos, mint a babáid!!!Léci, léci! Holnap vidd el sétálni a tenger kincsei táskádat!! :)

Zazálea írta...

Ez olyan, de olyan tenger, mmama...!

Abile írta...

Wouuu! Ezen aztán tényleg minden rajta van, amit a tengerben szeretünk! Csodaszép lett!

Dia írta...

hű, ez fantasztikus lett! És a szöveg hozzá... :-) Nagyon aranyos!

MARIKA írta...

E táskával a tenger habjaiba érezheted magad!:)) Nagyon nagyon jóóóó!!

Katica írta...

Teljesen elàjultam, ez a tàska egyszeruen gyonyoru! Tènyleg az jut az ember eszèbe, ha rànèz, hogy tenger, de nekem mèg az is, hogy Karystos, siràlyok, vendègszeretet, simogatò napsutès, vidàmsàg.
Igy egy kicsit hazavitted a tengert.

mammka írta...

Fantasztikus vagy!!!!!!nagyon telitalálat lett!!!!

Nyafkamacska írta...

Most az ábécéből csak egy betű jut eszembe: Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

Éva írta...

Nagyon gyönyörű lett a táskád!
Tényleg különleges, egyedi darab, mint mindegyik amit készítesz.

Amaranta írta...

Ez annyira gyönyörű, és annyira más mint az eddigiek!

Elképzellek benne a tengerparton,lenge strandruhában, nagy kalappal! Még a tenger illatát is érzem! Kívánom, hogy minél előbb meghajóztasd!

evanet írta...

Magdikám ez igazi remekmű lett. Jó lett nagyon

nana56 írta...

Hát ez csúcs lett, mármint a csúcstáska :-)
Ez a kagylós-haullámos megoldás szuper!
Nekem is hoztak tavaly a gyerekeim eg ynagy doboz kagylót én meg csak pakolászom ide-oda, mikor ilyen csodát lehet belőle alkotni.

Juhizs írta...

Szenzációs ez a táska.