2009. július 11., szombat

Újdonság....


Ilyet még nem csináltam, ez az első darab, egy pár hét múlva bekövetkező nagy eseményre.
Fiatal barátaink nem tervezték a gyűrűpárna használatát, de ha lesz szívesen
élnének a lehetőséggel. Lett. Ilyen lett.
Körülnéztem az esküvői kellékek között, felmértem a kínálatot , a formát és a kivitelezést.
Aztán megpróbáltam vissza fogottan megtervezni és megvalósítani.
Kicsit hozzájuk próbáltam alkalmazkodni, egyszerűségében.
A nagyobb rózsákat a párna saját anyagából készítettem, és némi organza szalag
került még felhasználásra.
Két délutánomat vette igénybe , nem okozott gondot az elkészítése, sőt nagy örömmel
csináltam. Közben a gondolataimat csokorba kötöttem , tele jó kívánsággal .
Ha ez a kis párna közvetíteni tudná , és az teljesülne is akkor mint a mesében,
" boldogan élnek , míg meg nem halnak "

12 megjegyzés:

Naomi írta...

Nagyon szép lett, Mmama! Érezni a sok szeretetet, amit "bele öltögettél" !

eli írta...

Ez a parna nagyon gyonyoru!!!

bruercsi írta...

Nagyon szép, megtaláltad ismét az arany középutat díszítésben, díszes, de pont annyira és úgy, amennyire kell!

Tigrislilijom írta...

Ez nagyon szépre és elegánsra sikerült. Tetszik nekem :-)

Barbi írta...

Gyönyörű lett! :D
Még nekem is kell egyet készíteni!

Bea írta...

Nagyon szép és elegáns lett! És a lényeg a "belevarrt" szeretet:))

Bea írta...

Szép, finom darab!

Luna írta...

Nagyon szép lett!

Én is hasonlót varrtam az esküvőnkre. :)

Panti írta...

Egyszerű, s mégis elegáns.

Amaranta írta...

Ez nagyon elegáns lett, illik egy ilyen nagy eseményhez.

Viszont az utóbbi munkáid alapján, mintha változnál kicsit. Már úgy értem, hogy egy olyan, mintha új korszakot kezdenél.

Abile írta...

Biztos vagyok benne, hogy fogja tudni közvetíteni azt a sok-sok szeretetet és jókívánságot, amit belevarrtál!

Péter bácsi írta...

Ragyogóan tündöklő.Rendkívül szép lett, Te aztán mesterien bánsz az anyaggal!