2009. augusztus 12., szerda

Apró-cseprő........



Az elmúlt két napban egyedül voltam.
Papa munka ügyben országon kívül tartózkodott.
Persze ez az egyedüllét nem jelent magányosságot, de gondoskodásom az állatokra
szűkült csak. Barátaim az éteren keresztül érdeklődtek felőlem, mert tudták hogy egy kicsit még nem vagyok 100 % -os. Köszönöm Nekik, jó érzés volt .
Szingli létemnek volt hozadéka is. Mivel aludni nem nagyon tudtam, monstre
varrtam, horgoltam felváltva. A macska dilis volt, mert éjszakára nem tudott mellém dekkolni. Folyamatosan mozgásban voltam.
Született egy leendő bávatag tündér , és egy leendő huncut boszi.
Ezek a fejek még nyers alakítandó munka darabok.
Kell egy jó hónap amíg belőlük egy kézbe fogható, nézegethető bábú lesz.

A leendő függönyöm lassan növöget, most 70 cm-nél tartok.
A teljes hosszának 1,20 cm-nek kell lenni, illetve az azt következő teljes befejezett minta.
A képen látható friss újságokat Papa hozta nekem vásárfiának, nagy nagy örömmel.
Nagyon szép dolgok vannak benne, és még több ötlet.
Most napokig ezeket fogom mazsolázni.

Aztán majd jön egy kis szünet, az évi rendes eltöltése.
A függöny oda is elkísér.
Ebben az évben lesz először , hogy Athos velünk jön.
Megkomolyodott három éves iskolázott kutyafi, minden utazáshoz szükséges
előírt dologgal rendelkezik .Kisebb utakon már járt velünk belföldön.
Biztos nagy kaland lesz, és nem csak neki.
Várakozással tekintünk az út elébe.
Lesz élmény beszámoló és fényképek.





9 megjegyzés:

Barbi írta...

Gyere játszani! :D

Abile írta...

Jó pihenést kívánok Nektek!

Naomi írta...

Szépségesen bájos lett a tündérke, és tényleg huncut a boszi! A függöny pedig számomra, maga a csoda! Mesés!!!

Nagyon jó pihit kívánok Nektek! ...és várom a fotókat! Vigyázzatok Magatokra!

ezkriszti írta...

"leendő bávatag tündér". :DDD
Ezen nagyon kellett röhögnöm.

Carmen írta...

Your blog is very original, congratulations

Sziranszki írta...

Egy kis hűsítőt az élménybeszámoló mellé?? Nézz maj be hozzám!

Ahama írta...

Már többször is dicsértem a babaarcaidat, ők is naggyon tetszenek!
Ha máskor is lesznek szabad napjaid ajánlanék egy könyvet, Robert Fulgum: A harmadik kívánság
Amellett, hogy nagyon olvasmányos, javarészt Krétán játszódik, úgyhogy rögtön Rád gondoltam :)
Az Alexandránál aug végéig akciós!

Juhizs írta...

Nagyon csöndben tetszik lenni.
Klasszak a "fejeid" :-)

mmama írta...

Játékos Lányok ! én mindenről lemaradtam !

Abile köszönöm , jól elfáradtunk, de kellemesen.

Naomi a függönyhöz hozzá sem tudtam nyúlni, pedig nálam volt.

Kriszti nevess csak nyugodtan az roboráló szer.



Ahama köszönöm az ajánlást !


Juhizs ! majd most :))