2009. augusztus 3., hétfő

Augusztus...........






Nem véletlen hogy amikor az örök naptáram e havi képét csináltam, akkor legelsőre
egy dunsztos üveg képe jelent meg a fejem belsejében.Amit meg is varrtam.
Az augusztus nekem a bőség hónapja. Ám a bőség idején kell gondolni a télre is.
Tegnap piacon jártam, jó nagy kiterjedésűn. S mi szem szájnak ingere csak úgy kínálta magát a friss zöldség és gyümölcs. Harsogó zöldek, kiáltó pirosak, gyönyörűségek.
Nem lehetett nélkülük hazajönni. Ennek megfelelően a sütőben aszalódik pár kiló
lucullus paradicsom gondosan kikapirgálva a belsejétől, hogy majd ha végső formát ölt
házasságra lépjen a jófajta olíva olajjal ami persze hogy szűzként megy a frigybe.
A bazsalikom saját termesztésű, de már lefeküdt egy tálcára ahol is fürdés után szárad.
Majd apróra vágva jó pár duci fokhagyma gerezd társaságában ő is olajba kerül.
Télen pirított kenyérre hmnynym............
Az aszalt megy és sárgabarack után a szilva is megaszalódott, ők tüll zacskóban
hintáznak a kamra magasában.
Szerintem ez is kreatív dolog.Ha a mesebeli hangyát kérdezzük akkor biztos az.
Bár tőlem talán nem ez az elvárás, de mit tegyek ez is én vagyok.Nem születtem tücsöknek.
Egy villanásnyi huncut szem és egy lábikó azért jelezheti hogy valami nagyon készül a rongyok között is. Már ha nem a konyhában vagyok. Átmeneti ez az állapot, sajnos nagyon
gyorsan peregnek a napok. Közeleg az ősz.

10 megjegyzés:

Anyus írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anyus írta...

Itt ismét egy gyönyörűség készül:)

Ibcsy írta...

Csorgatom a nyálam, és várom a huncut szem gazdáját:-)

Lonci írta...

A konyhában is nagyon kreatív vagy, nemcsak a kézimunkákban.Egyébként a kíváncsiság furdalja az oldalam, mikor láthatjuk a kész művet?

bruercsi írta...

Nagyon jó háziasszony vagy! Szorgos hangyácska!
Kíváncsi vagyok a kis huncutkára, a lába alapján elég tenyeres-talpas lesz a kis huncut! :)

Naomi írta...

Ez a szem, ezek a szempillák, no és ezek az ujjak!!! :O)

Luna írta...

De kiváncsi vagyok, hogy fog kinézni az újabb baba :)

Juhizs írta...

Az a lábci szenzációs :-)

Amaranta írta...

Nagyon ínycsiklandozó minden, főleg a bazsalikomos olívaolaj házassága keltette fel a figyelmemet nagyon.

Majd jövőre...

hetszepsegukiralylany írta...

Húúúú, hogy Te mike tudsz!!! ... mármint most konyhailag gondoltam... nagyon irigyellek érte! :o)
... és az a babaláb, hát eszméletlen jó! Szuper lesz! :o))