2009. augusztus 25., kedd

" Lidérc nyomás " alatt......







Macskás játék -nem játékmacska ! :)
Sokat gondolkodtam, hogy a Lidércke által indított játékba betársuljak e .
Azt hiszem akik ismernek ismerik az állat szeretetemet is.
Így nem a nyeremény hanem a közlési vágy motivált e szösszenet írásakor.

Mióta emlékezni tudok van macskám. Kezdődött Fricivel a fekete-fehér nagy kandurral, aki
16 évig kísérte a gyerekkoromat, illetve még egy kicsit tovább.
Aztán jött pár évnyi szünet, kényszerű okok miatt.
De amikor az első saját lakásba költöztünk oda érkezett Kispesti-Szantana- Szu.
Egy takaros sziámi fiú, a gyerekeim imádták. Szuszu 13 éves múlt mikor át kellett segíteni a
másik dimenzióba.
Soha többet semmilyen állat, nem és nem.
Egy hónap múlva boldog gazdija voltam Ayuthaya-Berhampour-Philip-nek.
Újabb sziámi fiú, magyarított nevén Fülöp, ismét 13 boldog év Fülöppel.
Vég elgyengült szegényke 2006. júliusába.
Soha többet állatot, nem és nem !
A 2006 os év nekünk nem volt szerencsés. A Fülöp elvesztését követően mentünk nyaralni.
Nem volt kedvem , de nagyon nem, pedig a szívem csücske görög sziget volt az úti cél.
Na itt a harmadik napon ledarált bennünket egy ottani autós. Mi szeptemberben a kocsi
októberben került haza, generálozva. Ekkor nagyon jó volt hogy nem volt körülöttünk állat mert nem tudtunk volna gondoskodni róla.
Eltelt a tél, nem találtam a helyem, kezdtem keresgélni titokban cicákat. Kifejezetten sziámit.
Lett volna, csak egy havi nyugdijam kevés lett volna rá, így elő sem mertem állni a kérésemmel.
Aztán megtaláltam Zitát a sziámi tenyésztőt és meg egyeztünk, már régebbről is ismertem
tudtam , hogy szép cicái vannak.
És 3 hónaposan 2007 februárjában hozzánk került Lumiere-du Soleil-Sultán.
Alias Szuli, Gyöngyösbokréta, Büdösdisznó, Apjamajma, stb.
Imádni való kis akarnok, jellem, személyiség, családtag.
Vele egy időben került hozzánk Athos a kutya is.
Szuli kordában tartja a nála húszszor nagyobb kutyát. Már ha össze vannak engedve.
Mert Szuli bent lakó, Athos kint lakó.
Már nem is mondom hogy soha többet állatot, mert rájöttem hogy lehet élni nélkülük, de
nem érdemes.
Azt a fajta szeretetet amit az állatok sugároznak felénk azt ember nem tudja.
Szuli mindig észre veszi mikor nem vagyok jól, próbál a maga módján figyelmeztetni , segíteni.
Aggódik, mikor elmegy mellőlem akkor én is megnyugszom , jelzi hogy vége, nem lesz baj.
Az unokáim is imádják , bírja a kiképzést rendesen ez okból kifolyólag.
Fújni még nem hallottam, nem karmol, nem harap, és még soha nem ment " mellé" !
Kapcsolatban állunk az igazi familiájával, oda szokott vissza menni " nyaralni" ha nem vagyunk itthon hosszabb ideig. Röviden : boldogítjuk egymást !
Ez az én cicológiám amit Lidércke nyomására, de önszántamból tettem.
Mentségemre azon kívül hogy macska bolond vagyok semmi mást felhozni nem tudok.
Kérem tessenek ezt tudomásul venni. Nyaú!!!!!!!!!!!!

Pár kép Szuliról a szülői háztól - máig !

11 megjegyzés:

Lidércke írta...

Meseszép cicák! Az elnyúlós képtől elolvadtam. :)))A címen körbevigyorogtam a fejem. :)))
Köszönöm, hogy játszol velem!

mmama írta...

Lidércke ! köszönöm hogy "így " is elfogadod a részvételem.

Abile írta...

Jaaaj, de szépséges cica! :o)

Nyafkamacska írta...

Gyönyörű cica :-)

bruercsi írta...

Csak megerősíteni tudlak! Szuli maga a gyönyör!! Minden téves előítéletemet eltörölte ez a csoda helyes macskosz! Í-MÁ-DOM!!!!!!

Amaranta írta...

Az biztos, hogy látszik rajta a "királyi vér" :-)))

Katica írta...

Imàdom a macskàkat!!! Most èppen kutyàèrt kuncsorgok itthon, de azt mondtam, hogy macska is johet. Sot, kutya is ès macska is!
Kukkants be a blogomra, meglepetès vàr!

alliteracio írta...

Jöttem én is leskelődni cicajáték-ügyben...:)))
Álomszép a macsek, még jó, hogy benevezted!!
Esélyes a drága!! :)))
(Ha van kedved, kukkantsd meg az enyémet is...igaz, ő csak amolyan egyszerű cicó, de imádnivaló. :)))
Előre is köszönöm!
Puszi:
Ági
>> http://alliteracio.freeblog.hu/archives/2009/08/07/Az_en_szorostalpu_szerelmem/
*
ui.: Lám, milyen jó ez a játék....eljutok olyan blogokra, ahol még soha nem voltam ugyan, de máskor is szívesen visszatérek!! :-)

Katie írta...

Én is nagyon élvezem az utazást. Köszönet Lidérckének.
Gyönyörű cicók és egy igazi macskabarát sztorija.
Itten van a mi cicasztorink. Ha van kedvet, látogass be. Üdv.
http://tinkmara.freeblog.hu/archives/2009/08/21/Frida_Pidrovsky/

egérke írta...

Nagyon szép cica. Egy kicsit hasonlít az enyémre, ha van kedved, olvasd el az én cicám történetét is.

Juhizs írta...

Nagyon jó volt olvasni.
(Na, persze, nézegetni is :-)