2009. augusztus 31., hétfő

Szeptember.................






Holnap indul az új hónap !
Minden örömével és minden nyűgével.
A mókuskerék az iskolákban és az óvodákban újra pörögni kezd.
Nálunk a családban is.
Abban a szerencsében van részünk , hogy Anikómat felvették a szomszéd vár
ovijába . Kapott egy kis csoportot. Az sem lesz könnyű, hogy 18-20 háromévest
a szárnyai alá vegyen, de az sem hogy nyolc itthon töltött év után maga is vissza illeszkedjen a munkába. Miközben a sajátjai az iskolába és az itteni óvodába másik
pedagógus igyekszik tanítgatni.
Ebben a projektben én is szerepet kapok. Én leszek a hozó, illetve vivő nagymama.
Mikor , kit, mikorra, hová. Most aztán tényleg nem engedhetem meg magamnak
azt hogy ne legyek jól.
Biztos kevesebbet tudok majd varrni is.Azt hiszem a kötés és horgolás fog előtérbe kerülni mert azokat lehet le tenni , felvenni, magammal vinni, szóval mobil, olyan mint én leszek.
De majd kialakul minden.
Megvarrtam Anikónak a munka köpenyt, ill. egy kicsit formásabb , divatosabb
tunikát, Somcinak és Csabinak az ovis staférungot.
Ezen kívül az e havi munkámra nem lehetek nagyon büszke. Igen- igen sovánkára
sikerült. Az is igaz hogy szinte egy hetem kiesett a kalandozásaink miatt, és sok időmet elvette a spejzolás is. Sok finomságot költöztettem üvegekbe a polcra és sokat
zacskóba téve didergésre kényszerítettem a fagyasztóba.
A mögöttünk lévő erdőben virágzik a lila akác ismét. A régi öregek szerint ez azt jelenti hogy az indián nyár elhúzódik. Jó lenne ha így lenne.
Olyan szép az őszi kert színe élvezhetnénk minél tovább.
Nagy örömömre az egyik passiflora caeruleám kivirágzott és még van rajta
három bimbó. Talán ők is kinyílnak.Tette ezt a házasság kötésünk sokadik évfordulóján.
És képek a "szegényes " számú augusztusi készítményeimből.
Egy Magdi's baba , és egy szatyor. Ez utóbbi egy kisérleti dolog eredménye, a blokkra
voltam kíváncsi hogy tudom összehozni, és mivel csak egy készült belőle egy szatyorba tettem bele.
Van még kész darabom , de még mindig nem publikus, remélem hamarosan megmutathatom azokat is.
Aztán nem fértem a bőrömbe és kipróbáltam a most vett gyapjúmat.
Csak egy próba kötés erejéig, de aztán rácsaptam a saját kezemre és megszidtam saját magam, hogy előbb befejezed a függönyt , megértetted ? Megértettem, mert már nagyon vágyom rá. Megyek is horgolni.

12 megjegyzés:

racznezsoka írta...

Látom nem csak nekem kell erőszakot vennem magamon, hogy ne kezdjek bele rögtön egy új szerzeményről álmodott projektbe. Szép dolgokat csináltál a baba különösen tetszik

ezkriszti írta...

ÓÓÓÓ, de szép!
Sok sikert nektek családilag. Akkor legfeljebb majd kötsz, ha kevesebbet bírsz varrni.

Naomi írta...

Szépségeket mutattál megint, drága Mmama! Gyönyörűek... Az elfoglaltság pedig amennyire ismerlek kellemes lesz! :O)

MARIKA írta...

Nagyon szépeket alkottál megint ,ja mint mindig :)
Hát a virágod meg csodás!!:))nekem sose nyílt .Van róla egy legenda én ,betartottam ,hát ő is rá ment :((
Egyébként jó elfoglaltság hozó, vivő nagyinak lenni.Majd meglátod hogy élvezed !!

Abile írta...

Nálam is sok minden van egyszerre elkezdve, hogy mindig inkább ahhoz nyúljak, amihez kedvem van... hisz ez az igazi kikapcsolódás! :o)
Nagyon jó Neked, hogy fontos és szükséges része vagy a családodnak... sok idős ember cserélne veled! Vigyázz magadra, hisz szükség van Rád!

Ibcsy írta...

Nagyon szép a babád. Mint mindig, az utolsó részletig:-)A szatyor is nagyon tetszik. Nekünk ma kezdödött az ovi. A vár a narancssárga ovi, ahová Ádi jár?

mmama írta...

Zsóka ! a baba saját minta csak hasónló a formája a Tildasokhoz.


---------------------

Kriszti ! ma már egy munkahely is siker, a többi csak apróság.
---------------------

Naomi köszönöm !
---------------------

Marika ! Én a legenda helyett a kertész tanácsát fogadtam meg.
Éles metsző ólló és kemény szív.
Ez lett belőle.Tudtad hogy ez a maracuja, amit enni is lehet ?
-----------------------

Abile ! itt kuncogok !
Magamon! Mert mindig elfelejtem hogy hány éves is vagyok, és ilyenkor szembesülök vele.
Én meg nem cserélnék sok korombelivel, tudod én azt a bizonyos poharat MÉG félig telve látom.
---------------------

Ibcsy a szomszéd vár ott van ahol a Te munkahelyed is !
------------------------

Ibcsy írta...

Kedves Mmama! Én Dunaharasztin dolgozom. A vár= város? Bocsi, még nagyon korán van:-(

mmama írta...

Ibcsy tudom hol dolgozol!
Akár milyen "korán " van DH. város, és az ottani egyik oviban van egy
új ovónéni:))

Barbi írta...

Mennyi szépség került ki megint a kezeid alól! :D Rég jártam már itt, de olyan jó mindig visszajönni! :D

Ibcsy írta...

Bocsi, hogy iyen nehzen esett le:-(
A legjobb barátnőm, az egyik oviban dadus:-)

krókusz írta...

Nagyon tetszik ez a baba. A blogban láttam, de inkább itt mondok véleményt. :-)