2009. augusztus 7., péntek

Városunk.........



Lakóhelyünkön van egy havi rendszerességgel megjelenő lap.
Ma kiolvastam. És megállapítottam , hogy van mire büszkélkednünk nekünk akik itt lakunk. Öt éve vagyunk városi rangban. Az utcák szilárd burkolatúak, csatornázottak.
Minden mega lánc képviselteti magát, az ellátás jó.
Minden vasárnap kirakodó vásár van, benne a gyümölcs és zöldség piaccal.
A főváros környékéről ezrek zarándokolnak ilyenkor ide.
Komoly program ez sokaknak, főleg a kerékpárral, gépkocsival érkezőknek akik a piac végeztével mehetnek tovább kirándulni le a Duna holt-ágához, vagy a tököli parkerdőbe a természetvédelmi terület turista útvonalán erdei sétára.
Nem mellékesen említem meg hogy a parti úti halsütő kínálja közel, s távol a legfinomabb sült halat amit még a médiák is jegyeznek.( sem rokona, sem ismerőse
nem vagyok a halsütőnek, csak ettem már én is ott !)
Minden hónap minden napjára jut valami esemény a Városi Szabadidőközpontban.
De vannak nagyobb rendezvények is :pl Kisállat kiállítás, Majális, Viking Fesztivál,
Szüreti mulatság, Városnapok, Betlehemi Napok amik már túl mutatnak a városon,
az Ikertalálkozó meg már egyenesen nemzetközivé nőtte ki magát.
Hogy mindez hol található? Budapest alatt a Csepel -Szigeten.
Két felől is megközelíthetőek vagyunk , gépkocsival Csepel felől Halásztelken keresztül, és senkit ne tévesszen meg egy ciril betűs Halásztelek tábla, ezt az ideiglenes állomásozók felejtették itt.
A másik irányból az 51 -es úton Dunaharaszti-Taksony irányából.
Lábbusszal közlekedőknek a Ráckevei HÉV, és a sárga busz ajánlható.

Hét éve elmúlt, ez a szűkebb pátriánk. Egyet sajnálok csak , hogy nem előbb költöztünk ki.
Nincs kacsaláb a házunk alatt és a kertünk is zsebkendőnyi, de sokkal nyugalmasabb az élet, jobb a levegő . Nem bántuk meg a változtatást.
Akik ismernek, esetleg voltak már nálunk azt is tudják hogy a ház másik oldalán
a "nagyfiúnk " és családja lakik. A fiatalok is megszerettek itt. Az unokák már idevalósinak tartják magukat.
Van iskola , óvoda, bölcsőde is.
Persze van még mit javítani minden téren, de nem lehetünk elégedetlenek.
Mi boldognak érezzük magunkat itt .

Fentiekből adódóan boldogan alkotok is a kis városban lévő kis kertben épült kis
házikó kis szobájában. Most legutóbb ezt a barnaságot követtem el. Ami egy későbbi
projekt része lesz.

13 megjegyzés:

Luna írta...

A halasról nekem is csupa jókat mondtak!! :) Két kolléganőről derült ki (egy közös munka kapcsán találkoztunk, akkor beszélgettünk, hogy ki merre lakik), hogy minden hétvégén ellátogatnak oda, a vásárra - piacra és kihagyhatatlan a halevészet. :)

Klassz város :)

mmama írta...

Luna ! köszönöm.
Ha egyszer Te is erre jársz
feltétlenül szólj előtte.

bruercsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bruercsi írta...

(az előző is én voltam, de annyi hibával engedtem útjára a bejegyzésem, hogy szégyen volt)
Ejha! Dolgoznak rendesen a város vezetők!! Nagyon csábítónak hangzik, amiket leírtál. Én nem sokat láttam Sz.Halomból, de a kis kert, kis háza nagyon klassz. A kacsaláb sem hiányzik, mert helyette egy sokkal fontosabb dolog lakik ott, a hatalmas, figyelmes szeretet!!!!!!
A halashoz már nekem is volt szerencsém. Elég, ha annyit mondok, hogy találkozásunkat megelőző majd' 40 év alatt a halakkal való kapcsolatom mindössze a hal rudacskákra korlátozódott? Azóta, mióta megkóstoltam a Karám híres-neves hekkjét, vágyakozok utána!!!!

Ibcsy írta...

Szinte mindent leírtál miért is szeretek Szigethalmon lakni. már nekem még egy plusz, hogy az ablakomból a Dunára látok, és imádok a parton sétálni:-)

mmama írta...

Ercsi ! legközelebb a pisztrángot is kóstold meg !

Ibcsi ! örülök hogy egyezik a véleményünk, igen Neked még van + !

MARIKA írta...

Nagyon jó dolgod van kicsi városodban ,ami épül ,szépül ,kevés település mondhatja ezt el magáról .
Öröm ilyen "nyugalom szigeten" az alkotás .Kivánom készüljön sok szép munka e szigeten!!!

αχτίδα írta...

Δεν ξέρω τη γλώσσα σου μα θαυμάζω τα έργα σου φίλη μου.Απο την Ελλάδα με αγάπη και φιλία.
Nem tudom a nyelvet, de csodálom a munkáját barátom mou.Apo Görögország a szeretet és a barátság.

Hauser Mária írta...

Ezek után el kell, hogy jussak Szigethalomra. Ahogy leírtad, olyan, mint ha ott lenne az ember. Üdv. Mária

mmama írta...

αχτιδα !οας ευχαριοτω .

Barbi írta...

Olyan jó, mikor az ember szereti az a helyet, ahol él! Nagyon fontos ez is a boldogsághoz! :D
És a kis barnaság nagyon szép, várom kit öltöztet majd! :D

Juhizs írta...

Milyen pezsgő élet van felétek!

disa írta...

情趣用品,情趣,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風