2009. szeptember 22., kedd

Becsületbeli ügy........



Ha vissza lapozunk egy pár bejegyzést, látható hogy Bruercsitől egy tengeri állatos, Gabitól egy kék szíves, monogramos keresztszemes hímzést kaptam ajándékba.
Mindketten rám bízták a döntés jogát mi legyen belőle.
Sokat gondolkodtam rajta.
Mindenképp napi használati tárgyat akartam belőlük, mert így naponta többször is megfoghatom és eszembe jutnak a készítőik és szándékaik is.Az hogy örömet szerezzenek nekem.
Hiszem hogy jól döntöttem a szemüveg és a legkedvesebb, már már nélkülözhetetlen
kicsi görög könyvem az ami mindig nálam van és velem van .
Íme a megvalósult tárgyak.
Egy szemüvegtok és egy könyvborító.
Egyik sem különleges dolog, sokunknak van szemüvege is és kedves könyve is.
Ám én mától különösen jó érzéssel közelítek ezen tárgyaim felé.
Szeretettel nyúlok értük , közös alkotás , számomra tele van pozitív energiával.
Köszönöm ezt az érzést a készítőknek.

5 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szép dolgokat készítettél! El is hiszem, hogy szívesen veszed kézbe őket! :o)

Zsófimamája_Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsófimamája_Gabi írta...

Bocsánat, csak próbálkoztam, mert eddig nem engedett hozzászólni, csak mióta rendszeres olvasód vagyok:))

Szóval-nagyon-nagyon tetszik a felhasználásod módja!:))

Barbi írta...

De szép, de jó mindkettő! :D

bruercsi írta...

Drága Magdikám!
Szívem mélyéig meghatottál!!!!!
Örülök, hogy mindig veled lehetek egy kicsit.
A könyvborítód is nagyon rád vall, nagyon szép lett!!! :)