2009. szeptember 4., péntek

A függöny...........




Még nagyon friss !
Most vasaltam ki, az éjszaka a keményítőben pihent.
Kész mérete 112x82cm.
És így látom innen a gép elől.
Most jöttem rá miért szeretek Piroskából horgolni.
Fogható, van textúrája, kicsit durva, vagy inkább rusztikus.
Nem vagyok elégedett vele, pedig nincs benne számolási hiba, mert
mikor elrontottam kegyetlenül bontani kellett, mert nem tudtam tovább folytatni.

Ennyit a horgoló készségemről.
Most a nagy kötősöket fogom egy kicsit fanyalgásra kényszeríteni.
Ugyanis kötni fogok !
A művészien horgolni tudóktól utólag , a kötősöktől előre is
kérem szíves elnézésüket.

25 megjegyzés:

MARIKA írta...

Nagyon szép a függönyöd .Sok sikert a kötéshez ,de te ott megfogsz felelni a legnagyobb kihívásnak is .

MARIKA írta...

Ja szép függönnyel szép a kilátás :))!

KicsiKató írta...

... és milyen jó, hogy én egyik 'kasztba' sem tartozom, így nemes egyszerűséggel irigykedhetem a horgolási tudományodra és a gyönyörű függönyödre...:))))))))

mmama írta...

Áááh KicsiKató !
Sajna én is " kaszton " kívülinek érzem magam mert csak az alap tudással rendelkezem.
És én már csak visszafelé fejlődöm, míg Te még virtuóz lehetsz ebben a műfajban is.

Mária írta...

Gyönyörű lett!

racznezsoka írta...

És megint csak sárga vagyok az irigységtől. Gyönyörű.

Naomi írta...

Drága Mmama! Álomszép lett a függönyöd!!! Fejet hajtok a kitartásod előtt! Hatalmas munka lehetett!

Barbi írta...

Húú, Mmama! Ez csodás! :D

mammka írta...

Ez igen!!!!!csodaszép lett!!! fantasztikusan kitartó vagy!!!!

Lidércke írta...

Aztamindenit! Ehhez kell ám türelem! :)) Bele se mernék kezdeni. Le a kalappal előtted! :))

Kriszta írta...

Húúú, nagyon szép lett a függönyöd, nagyon ügyes vagy!!!!

Edina írta...

Ez csodaszép lett, irigylem a kitartásod és türelmed! :)

Lau írta...

Csodaszépséges!!!

Amaranta írta...

Nem kell szégyenkezned, gyönyörű lett és hatalmas munka!

Hazajöttem és semmi baj :-) Hátha a mélt megint nem kapod meg :-(

mmama írta...

Köszönöm !
Mindenkit csak buzdítani tudok hogy
próbálja meg , már az alapokból is szép dolgokat lehet csinálni.


Amaranta ! nem kaptam mélt !
Egyébként örülök.

evanet írta...

Gyönyörű lett a függönyöd. Ben kis munka. Csak gratulálni tudok.
Ölellek Éva

Χριστιάνα írta...

...ena vraveio gia sena...
kalo xeimona!

mmama írta...

Χριστιανα ! ευχαριστω !
γραφει ελλινο,καλυτερος διαβαςει
εγω.

Kaoka írta...

Ah!!! De gyönyörű! Mekkora munka lehetett meghorgolni.

Ahama írta...

húúúha , gratula !!

nekem van már tőled kötött darab :)

rojalka írta...

Rengeteg türelmed van!!!
Reménykedem benne , hogy egyszer én is fogok ilyen függönyt horgolni.
Nagyon tetszik!!!!
Nagyon ügyes kezed van!!!

bruercsi írta...

Magdikám! Ez csuda szép!!!!
Miért kérsz elnézést bármiért is, amiket csinálsz mind szép és úgy jó, ahogy van!!!!

krókusz írta...

Ugyan már tegnap lefigyeltem a művedet, egyszerűen nem jutottam oda (befőzés, szülinapi buli), hogy elmondjam: nagyon tetszik. És tetszik a kitartásod, hogy ekkora darabokat ilyen türelemmel vagy képes elkészíteni... ügyes. És meg kell tanuljak horgolni... nem csak állatkákat. :-)

disa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
mmama írta...

Én voltam aki töröltem egy távolkeleti írásmódban történt bejegyzést.
Máskor is ezt fogom tenni az ilyen bejegyzésekkel.