2009. szeptember 13., vasárnap

Kaoka kövei........




Kaoka kövekre kíváncsi .
Miután megnéztem a felhozatalt, az esélytelenek nyugalmával összekotortam az ebben a szobában található köveket kavicsokat. Mert minden helyiségben van belőlük több kevesebb. A kertben meg aztán több mázsányi.
Ezek mindenike az én gyönyörű Hellászomról valók.
Portyázásaink során mindig bővül a gyüjtemény.
Persze hogy bugyutának vagyok mondva, miért pont a kövekre bukom ????
Magam sem tudom, de mikor a hullámzás a lábamhoz sodor egy követ, olyan gondolataim támadnak, hogy jó lenne megkérdezni tőle hogy honnan jött?
Mennyi idő alatt lett ilyen szép sima a felülete ? A rétegei hogy keletkeztek ?
Lehet hogy tényleg nem vagyok nooormális, mert Athén utcáján lehajoltam a középen látható számomra érdekes kőért ?
Vagy mert egy reklám szatyornyi márvány golyót hoztunk haza Alikiről ?
A baloldali erezett szögletes márvány darabok Thassosról valók.

Én nem szoktam felhasználni őket , csak gyönyörködöm bennük, és mindről tudom hol szedegettem föl. Szeretem őket.
Azt hiszem ezt a kőszíves kép bizonyítja, de nézzetek meg egy márványgolyós tenger
partot és egy márvány bányát is.
Megértitek a vágyakozásom ?

7 megjegyzés:

Juhizs írta...

Na, de kérem! Ez teljesen normális dolog úton, útfélen köveket, kavicsokat felszedni, aki nem érti, hogy miért, az szegényebb általa.

Lonci írta...

Nekem nincs sok, de az méretes:-)))

Kaoka írta...

mmama! Nagyon jó ez így ahogy van. Köszönöm, hogy velem játszol. :)
Én is minden kavicsot összeszedek, bármerre járok. :)

mammka írta...

mmama: hú,de csodás ez a tengerparti kép!!!!!Mi is minden tengerpartól hozunk haza köveket,meg minden kirándulásról...Ez ÍGY VAN JÓL!

Nyafkamacska írta...

Évekig őrízgettem egy üvegben az Égei tenger vizét és kavicsait. Mikor levertem az üveget, elsírtam magam.

Zazálea írta...

Márvány: éppen azon nevettem, hogy kavicsunk nem nagyon van, ellenben márványunk... dögivel. :o) Szép nagy tömbökben. :o))))

dixike12 írta...

Nagyon érdekes, és jó olvasni benneteket, mert sokáig azt hittem én nem vagyok normális, hogy éveken át mindenhonnan kavicsokat, köveket,cipeltem haza. Az utóbbi két-három évben több okból kifolyolag már nem gyűjtök, de azért vannak.

Én is azt mondom jó ez igy mmama.