2009. szeptember 5., szombat

Meglepődtem.........βραβειο !

Krisztiana , görög blogoló írt bejegyzést,
hogy nézzek be hozzá. Díjat adott nekem.
Illendően megköszöntem, de megírom ,
hogy aki idejön olvasni mindenki viheti.
Ugyanis 10 nekem nagyon tetsző blogot
kéne megneveznem................................
Nem tudok, sokkal több van ennél.

Μετα απο 10 ημεπη απο ουσια μουι επανερχομαι
και με μευαλι χαρα, βρισκω ενα βραβειο να με
περιμενει.
Χριοτιανα ολες παιρνει βπαβειο οποιος εδω
διαβαςει, ενταζει !

9 megjegyzés:

Kaoka írta...

De érdekes díj! :) Ilyet én is szoktam, hogy vigyék és még sohasem vitte senki. Az a tapasztalatom, hogy akkor ott is marad ahol van. :D Nehéz dönteni ilyenkor kinek is adjuk. :)

mammka írta...

Gratulálok Mmama!!! Ahhiz is,hogy tudsz görögül.Milyen jó lehet...
Ezennel köszönöm a díjat.:)

mmama írta...

Kaoka tudod úgy vagyok a
" láncbigyókkal" hogy szívesen tovább adnám, de ha igazságos szeretnék lenni, hogy ne legyen rossz érzésem akkor nem tudok választani. Ha itt marad, itt marad!

De ha Mammka úgy érzi, szívesen !
Monika Drága ! nincs mihez gratulálni
ami az évek során rám ragadt, azt egy kis érdeklődéssel megtoldottam.
Soha nem fogok tudni csak sejteni
valamit a nyelvből, oda születni kell.

kiki írta...

Πολύ ωραία πράγματα φτιάχνεις! Μπράβο!

mmama írta...

ΚΙΚΙ !

ευχαριστω ! του χρονου ταζιδευει
μου Ζακιντοσ !!!!!!!

beszand írta...

Gratulálok, Exi!
A hétvégén muszakát sütöttem akkor most már tudom hova is kell ilyen, olyan görögös ügyekben fordulni. :D

mmama írta...

Andi tudok pár jö görög kaját, de csak az ottani alapanyagból lesz igazán autentikus.
Bár ez zavar legkevésbé minket.
Megcsinálom az itthoniból is.
Honosítva.

Δημιουργία írta...

Πολυ ομορφο το blog σου, καλως σε βρηκα.

mmama írta...

Δημιουρια !
αγαπητε η ευχαριστφ !