2009. szeptember 25., péntek

Szabadnap..............



Ma szabad napom volt !
A reggeli készülődés már az őszi ruhatár elővételével kezdődött.
Itt a szigeten a reggelek ilyenkor már párásak, nyirkosak.
Közel a víz, így a klíma más mint a városban.
Tömeg közlekedtem. Szeretem , mert ilyenkor csak nézek ki a fejemből, és olyasmit is észre veszek amit a kocsiból nem.A megállóban egy pár hosszasan smacizott, a kislány felszállt , és leült velem szemben. Átható bagó szag áradt belőle.
Amint a HÉV elindult, néztem az őszi tájat, a kis hídnál a vízen vadkacsák úsztak .
A színek sem olyan harsány zöldek már. A már már giccsesnek tűnő tájba belefeledkezvén, a hangos beszélő zaja zökkentett ki.
" A motor vonat meghibásodása miatt a szerelvény Dunaharaszti állomásig közlekedik.
Kérjük hagyják el a vonatot"

Nna bakker , jókor jövök , gondoltam. De aztán Beállt a másik vonat és pár perc késéssel ugyan de megérkeztem Soroksárra, majd ott már a kék busszal mentem tovább.Itt a jegyből hajtogattam egy táska szabásmintát, mert számoltam az anyaghányadot. Megérkeztem. Vártak ! Ercsivel volt találkám.Benéztünk a Hunyadis fiúkhoz, de csak épp egy cseppecskét !! Közös örömködés után egy kávéra, illetve
capuccsinóra beültünk beszélgetni egy erre rendszeresített objektumba.
Nem tudom miért van az hogy az az érzése marad az embernek hogy még ezt is, meg azt is szerettem volna, hallani vagy mondani.Itt teljesen váratlanul megjelent A Zs.
Erika huga aki épp arra járt egy kollégával.
Vittem én Dorkának egy babát ami addig a kocsiban várakozott.
Ekkor Erika kiszáguldott és behozta azt.
A helyiségben nem kis feltűnést keltve, és némi harsány kacaj közepedte nézegették hogy mindene megvan e a babának.
Jelentem mindent megtaláltak, a képtárban a 18 as mappában akit érdekel és még nem látta megnézheti :))
Dorka Andrisnak keresztelte el. És úgy láttam örült neki. És szerencsémre a virágok sem hervadtak el amit Erikának vittem..............
Két óra tájban véget ért a vigadalom, mert jött értem egy fekete autó !( nem kell örülni!)
Apa volt az és a délutánt már kettecskén imitt amott vásárlással, nézelődéssel töltöttük.
Jó volt kicsit kiszakadni a mindennapokból.

A képen Andris és a soha nem hervadó virág látható.

4 megjegyzés:

MARIKA írta...

Örülök hogy szép szabadnapod volt :))
De ez az Andris fiú,öregem, de tényleg olyan Andris"sos"
Virágaid szépek !!

bruercsi írta...

Magdikám!
Itt is köszönöm Neked a tegnapi napot!! Én is úgy érzem még annyi mindent nem kérdeztem, nem hallottam, nem meséltem el Neked...
Még hogy Dorka talán örült Andrisnak? Andris óta a többi baba kicsit kiesett a pixisből. Amerre járt tegnap a lányom mindenhol megmutatta a fiát. A hastáncon a hölgyek szétfutottak mikor meglátták Andris büszkeségét!! :))))
Dorcsi nem hagyta, ment utánuk és mondta, - de miért? Ő még csak kisfiú, neki még csak kukaca van... :))))))))
A virágom elfoglalta méltó helyét a szoba közepén álló kis asztalon! Csudaszép!!!!!!!!!

krókusz írta...

Hát ez az Andris... :-) nagyon emberszerű, komolyan. S a tulipánok - a már régmúlt tavaszt idézik.

Amaranta írta...

:-)

Nem is tudom mit mondjak, legszívesebben ölbe kaptam volna a lépcsőről. megnéztem a képtárat is, és teljesen megvadultam a szempilláitól!