2009. szeptember 30., szerda

Szerda ...........



Ez a hét harmadik napja.
És a héten velem már harmadszor történik meg a csoda.
Hétfőn ugye a már leírt mese második része melengette meg keblemet.

Tegnap , kedden itt volt a barátném. Ő blogtalan, de rongyos körökben azért fel-fel tűnik, így jó páran ismerik is.
Nem lakunk messze egymástól , ám a közlekedés kisördögét ki kell védeni ha elindul hozzám. Útját elég nehezen, de vas akarattal és a botjával könnyítve mindig megteszi.
Az a helyzet hogy nehezen jár, és bizony a kezei sem működnek úgy ahogy kellene.
Ő ahelyett hogy sebeit nyaldosná, sajnáltatná magát, varrogat, jön , megy , intézkedik,és még nem láttam rosszkedvűnek.
Pedig lenne miért siránkoznia, gond és baj soha nem kerüli el.
Tudomásul vette az állapotát , és berendezkedett a túlélésre, mert úgy döntött hogy
Ő ezt akarja.Példa értékű lehet az akarat ereje bárkinek.
Remélem nem haragszik meg rám ezért, nem az a tipus, csak érzékeltetni szerettem volna azt hogy a fentiek ellenére egy olyan jó hangulatú beszélgetést csaptunk
egy paprikás krumpli közepedte, hogy bárki megirígyelhetné.
Nem jött üres kézzel, a rózsa dugványokat már ma eldugdostam, és kaptam Tőle
anyagot, babahajat, gyöngyöt, és paszományt is.
Legközelebb én megyek, és előre tudom akkor is jól érezzük magunkat.
Ez egy újabb töltekező nap volt.

Ma van szerda, ma a korai postás csengetett.
Jolimamától jött egy vastag boriték. Kibontottam és mikor megláttam a könnyem csordult ki.
Egy üveglap alatt , bordó háttérben egy frivolitás kézimunka technikával készült
kereszt lapul. Ezt készítik azzal a bizonyos hajócskával.
Olyan aprólékos, és olyan picike csomócskákkal készült, szép egyenletes pikókkal, csak tátottam a számat.
Köszönöm szépen.


Majd ha sorozatos rossz ér akkor előkapom ezt a hetem és vigasztalódom, hogy voltak azért kellemes vidám napok is, hát nem így van ?

5 megjegyzés:

Zazálea írta...

Pontosan!

MARIKA írta...

Sok sok ilyen szép napokat !!!!

Jolimama írta...

Mindig legyen ilyen a napod, napjaid.

Barátnéd példát mutat , hogy el kell fogadnunk azt az utat, amit kijelöltek nekünk.
Ölellek: Jolimama

bruercsi írta...

Magdikám!
Most mondjam azt, hogy:
"...mert megérdemled!" szívből gondolom!
Nagyon szép ajándékok!!!!

rojalka írta...

Öröm a lelkemnek ilyeneket olvasni!!Sok szép napot! A rossz pedig kerüljön el!Az ajándék mese szép!
:)