2009. október 25., vasárnap

elkészült.........




Végre ! Elkészültem a vastag pulóveremmel.
Csiga lassúsággal, egy egész hónapot töltöttem vele.
Biztos a perfekt kötők dobálják magukra a kereszteket, én viszont belebújtam és jól érzem benne magam. Valahogy sikerült eltalálnom a méretét , és ez már maga kellemes érzés. Nem lóg , nem szoros, igaz szépnek sem mondható de rendkívül praktikus lesz.
Na már most az ember ugye már az én koromban nem a szépségre megy, hanem a jóságra.Úgy döntöttem jó lesz.
A fonalat augusztusban vettem Székelyudvarhelyt. Visszamértem ami megmaradt az
1, 30 kg- ból az 0,6 deka. Tehát jól számoltam. Kellett ennyi.
Rizs kötéssel készült a passzé az 2 sima 2 fordított.
Az ujja szabó módszerrel van bevarrva. Az összevarrt testre az összevarrt ujja
begombostűzve befércelve, bevarrva. A képtárban mutatom a " kugliját" a
vállvarrásnál az ujja gömbölyűségét. Ettől lett kényelmes.
Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve a cinege cipőjét felhasználtam hozzá
a cipzár húzójának. Így most az sem marad haszontalan.
Azért még várnék a hordással , ha kegyes lenne az idő.

14 megjegyzés:

Lonci írta...

Nagyon jó lett a pulóvered, mostmár jöhet a tél. Csak zárójelben kérdezem: neked hány óra egy nap, hogy ennyi minden belefér?:))
Kellemes vasárnapot kívánok:)

Nyafkamacska írta...

Szuper lett! Nagyon ügyes vagy.
És csak most fogtam fel, hogy milyen pindurka a cinege cipője. Tényleg cinege méret :-)

Anice kötős blogja írta...

Nekem is tetszel az új pulcsidban!
Jó meleg, gyapjúszagú lehet-amit szeretek én is, és ugyan kinek, micsoda kifogása is lehetne, egyszerűen tökéletesnek látszik.

bruercsi írta...

Nagyon jó lett! Néztem, néztem a képet, ahol az udvaron mutatod be a kardigánod és nem értettem, hogy mi hiányzik róla...
A szemüveged és a fülbevalód! Két nagyon is hozzád illő tárgyad! :)
1 hónapot soknak gondolsz egy ilyen kardigán megkötésének? Én, régebben, amikor még kötöttem, ha kész voltam 3-4 hónap alatt( igaz nekem jóval nagyobbat kellett kötnöm :))) ), akkor nagyon büszkén veregettem meg a vállam... :))

fpárduc ugrásai írta...

Ha én tudék ilyet 1 hónap alatt.... Hmmm... egy év is kevés lenne nekem...Ötletes a cipőcskék felhasználása is! :D
Szóval sárgulok picit az irigységtől.

MARIKA írta...

Szép pulóvert készítettél magadnak. Nekem évekbe telne egy ilyen jó meleg pulcsi készítése.
Ha jól látom az ibolya nyílik a fa tövébe??

Évi kreatív oldala írta...

Szerintem igazán jó kis pulcsit kötöttél! Nagyon tetszik a színe! :)

mmama írta...

Lonci ! nekem is SAJNOS ! csak 24 óra
1 nap.

Ercsi ! A kapucni takarja a fülem, a szemüveg meg bent maradt.

Marika ! tele van a kert ibolyával, magától terjed, de amit látsz az az áttelelő mini árvácska.

Évi ! ez teljesen nyers gyapjú, festetlen.

Nyafka ! 1,7 cm a cipőcske mérete.

Az időtartam nekem azért volt sok mert ebben a hónapban semmi nem készült mellette.
Minden hónapban többet csináltam.
Ez nekem lassan megy.

Örülök hogy tettszik Nektek.

Δημιουργία írta...

Πολυ ομορφη η ζακετα τωρα που ερχεται ο χειμωνας.Χαιρετισματα απο την Ελλαδα.

mmama írta...

Δημιοργια ! χαιρομαι εγο αρεσει
ζακετα. Χειμωνας φτανει.
Στο καλο !

Anita írta...

Nagyon jó a pulcsi, ja és még Anyának is kéne kötnie nekem egy satyit. :))

Barbi írta...

De cuki! Szerintem nagyon jó lett! :D

ilonamamzi írta...

Nagyon vagány, mutatós lett a kardigánod, és hidd el, a következő fele ennyi idő alatt is elkészül.

Abile írta...

Nagyon csini lett!! ;o))
Most látszik csak igazán, milyen aprókák is a kiscipők!