2009. október 8., csütörtök

Oszkár..........


Abilétől kaptam !Köszönöm !
Csak Ő tudja miért ? Mindenesetre nagyon örülök annak,
hogy nem jár semmi kötelezettséggel mint a szokásos
lánc bigyók ! Mert azokat nem szeretem, és igyekszem diplomatikusan
elkerülni.
Az én jelöltjeim akár elfogadják , akár nem :
( mert tudom hogy sem házalni, sem köpködni nem szabad)
de a humor kategóriában :Juhizs
a gyönyörű kötései okán egy görög blogoló :Πουαντερι
és a legszebb pöttyös edény garnitúrával rendelkező és
finomakat főző távolra került honleány(asszonyka ):fahéj és feta

Hölgyeim ! végig lehet sétálni a vörös szőnyegen !

6 megjegyzés:

πουαντερι írta...

Köszönjük, hogy az Oscar!
a vörös szőnyegen, mint az én ..... Haha!


Thank you for the Oscar!
the red carpet LIKE MY ..... HA! HA!

Lonci írta...

Gratulálok az Oszkárhoz:))

mmama írta...

Lonci ! köszönöm!

Juhizs írta...

Köszönöm szépen :-)
Bár, részemről úgy gondolom, hogy érdemtelen vagyok rá, humor kategóriában Márta nénié a pálma, de vannak még néhányan igazán érdemesek rá - többek között tudom azt, hogy Te is miért kaptad :-) :-)

mmama írta...

Juhizs nekem nem vagy érdemtelen
még sok mindenre sem !
És legelőször jutottál az eszembe az első megérzésre pedig hallgatni kell.

Te kis minden tudó :))

Fahéj és Feta írta...

Nagyon kedves tőled :)! Köszönöm szépen!