2009. november 3., kedd

Beszélgetés.......

Még október elején a jó időben, beszélgettünk közösen kint a teraszon.
Téma : ki hova megy , mi a dolga a közeljövőben .
Utolsónak szólaltam meg : én meg november hetedikén elmegyek
N. barátnémmal egy kiállításra. Erre Apa : mi van anyukám felvonultok?
A család kacarászott, mire én kifejtettem hogy foltos kiállítás lesz, ez egy szombati nap, szeretnék elmenni. Erre Apa : már megint hétvégén akarsz elmenni mikor
én itthon vagyok?????
Duli-fuli módon jelentettem ki, hogy el is fogok menni.
Elérkezett az idő, a hét szombatja a hetedike .
Utazás egyeztetve, ha ezt a randa időt túlélem megyek.
Remélem sok eddig csak elképzelt arccal fogok találkozni , és élményekkel
fényképekkel gazdagodva jövök haza.
Előre a szombatért !!!!

7 megjegyzés:

MARIKA írta...

Talicskával tolnám előre a napokat !!!
Hogy már szombat legyen !!
Semmi megjegyzést nem kaptam mivel én is tiszteletben tartom az apánk mániáját 38 éve.

mammka írta...

Előre!!!!!:))))))))

Abile írta...

Pl. velem is! :o)) Már nagyon várom!

ezkriszti írta...

Én is megyek. Viszek neked naspolyát!!! :-)) Sokat.
Én is jó rég bejelentettem otthon: Nov. 7 Pest.

mmama írta...

Nagyon jó lesz Lányok !
Kriszti viszem a gurulós bevásárló kocsim jó ?

Luna írta...

Drága Mmama!
Kukk be hozzám ide:
http://lunakreativvilaga.blogspot.com/2009/11/blogdij.html

mmama írta...

Luna köszönöm szépen.