2009. november 7., szombat

Kiállítás.......






A kiállítás nálunk tegnap kezdődött.
Miután nem szerettem volna hogy szegény, szegény Apa lefogyjon, készítettem egy
kis fűszeres oldalast, lila párolt káposztával , és gesztenye tortát.
Aztán ma reggel kivitt a HÉV állomásra.Randa ködös idő volt.
Egy lélek sem volt sehol. Bementem a jegypénztárba ahol is 90% os jegyet kértem
oda-vissza. Oda felé tudott adni a pénztárosnő megfelelő km.- re jegyet, de mivel az volt az utolsó darab, vissza felére csak 5 ftval többért tudott adni.
Na de nem csak ez az egy furcsaság van a BKV-nál ugyebár? Jót nevettünk ismét.

A második megállónál felszállt N. és együtt mentünk tovább.
A bejáratnál rögtön észrevettem Foltosvirág Adrient , Marikát, és végül Abilét is.
Még soha nem találkoztunk. De nagyon jó volt felismerni egymást.
Az üdvözlés után szétszéledtünk nézelődni.
Itt tudatom hogy az oldalsávban található kattintásra működő képtáramban van
a kiállított munkák zöme.
Kinek a pap , kinek a papné, nekem az orosz alkotók és a kékfestős munkák tettszettek legjobban. Döntse el ki-ki maga, melyik a kedves .

Aztán ismét összefutottunk egy asztalnál kibővülve Ezkrisztivel, kicsit beszélgettünk az elemózsi és az üdítők lenyelése között. Na ez a része rövid volt.Nagyon : ))
Krisztitől kaptam egy kis naspolyát, amit mérhetetlen falánksággal már fel faltam.
Abilétől kaptam egy kis apró jojókból készült karácsonyi díszt.
Marikától egy óriási szaloncukrot, amibe belerejtett mindenféle "finomságot"
amit varrni lehet, valamint amiért tettszettek neki az írásaim varrt nekem egy díjat.
A privát képeinkből egy montázst is varrt.
Mikor megmutattam Apának " jé ezen mi vagyunk " felismeréssel kiáltott.

Belátogattunk az eladók szűk folyósólyára is , nem kellett volna, nem az én
pénztárcámhoz voltak szabva az árak, Azért egy kis vásárfia erejéig elcsábultam,
de a keretbe benne maradva, lelkiismeret furdalás nélkül sikerült kijönnöm.
Egy futó köszönés erejéig szembe jött még Méhike, Évi, és Cicvarek is.
Egy óra magasságában elköszöntünk egymástól, és mi hazafelé vettük az irányt.
Jól jöttünk, ám a HÉV megint hozta a formáját, Dunaharasztinál sikerült
lerobbanni, és átszállítottak egy másik szerelvénybe amit a vágányokon
keresztül csámpázva kellett megközelíteni. Bravó BKV !

Apa az állomáson várt, hazaértem.
Kaptam egy nagyon kedves SMS -t és most kezdem feldolgozni a látottakat, történteket. Jó nap volt !

6 megjegyzés:

Cicvarek írta...

Örülök a találkozásunknak, ha még oly röpke volt is! :-)

Lonci írta...

Én is jártam ott pénteken és szombaton is. Sajnálom, hogy nem futottunk össze:(

Mehike írta...

Örülök,hogy találkoztunk,és külön megtiszteltetés számomra, hogy Te felismertél. Én pedig sűrű elnézést kérek a hiányosságom miatt.
Remélem legközelebb több időnk lesz egymásra

mmama írta...

CIC ! én is örültem !

LONCI ! nagyon sajnálom én is.

MEHIKE ! nagyon jó az arcmemóriám
még élemedett korom ellenére is !
És ez nem fenyegetés.

Majd legközelebb talán sikerül
többekkel összefutni.

PI írta...

Fűszeres oldalas?
A kedvencem, pláne, ha jó fokhagymás:)

MARIKA írta...

Örülök ,hogy találkoztunk !
Nagyon szép nap volt :)
Még mindig szemezgetem az eseményeket .
Rakosgatom gondolatokat hogy ,
MIT IS AKARTAM MONDANI!!!