2009. november 22., vasárnap

Megvagyok........



Megvagyok
bővebben köszönöm megvagyok.
Több levelet és telefont is kaptam, hogy ugye nincs baj, hogy nem jelentkezem.
Köszönöm az érdeklődést, ez arra kötelez hogy betartsam a tőlem megszokott ritmust.
Jelentem : több munkába is benne vagyok, ám ezek még nem publikusak.
Fű alatt ezeket csinálom.Naagy nagy igyekezettel.
Készül egy naptár is amivel még nagyon az elején vagyok, ezt ilyen állapotban
tudom megmutatni itt és most.
Még a 12 hónap és a hét nap hiányzik. Ez egy huzat lesz ami egy 60x80 as
parafa táblára lesz ráhúzva, megkönnyítendő a falra akasztást.

Aztán múlattam az időt a torokfájós unokákkal is, de már holnaptól ismét indul
az ovi.
Arról meg nem is beszélve hogy a novembernél jobban, csak a januárt utálom.
Ez a bús, borongós, sötét nem az én világom, szerencsére ez az utolsó hete.
A következő napokban előrámolom a fény füzéreket, világító díszeket és előkészítem
a karácsony váró hangulatot a házban , a lakásban.

A karácsonyi kaktusz már tud valamit, ő is kinyílt a héten, de csak a fehér, a pirosra még várni kell.

Meg ígérem hogy hogy nem hagyok ilyen nagy hézagot a bejegyzéseim között.
Mindenkinek jó készülődést a közeledő ünnepekre.

7 megjegyzés:

MARIKA írta...

Gondoltam hogy fű alatt készül itt valami .
Azért e nagy csend.

bruercsi írta...

...és Te jól vagy? Egészség? Takarítás végére tudtál érni?

Barbi írta...

Nagyon helyes! Legalább pár szót írj, hogy megvagy! :D
Jó munkát! :D

Évi kreatív oldala írta...

Nagyon tetszik az adventi naptár, és a kaktusz is! Fehér virágúval még nem találkoztam. Nekünk rózsaszínű van és szintén nyílik!

mmama írta...

Évi ez nem Adventi naptár, ez öröknaptár.
Ha vissza tekersz tavaly ilyenkorig megcsináltam magunknak.
És ha figyelemmel kísérsz kb: 2 hét múlva ez is kész lesz, ha érdekel.

Lányok megvagyok , megvagyok,
takarítás háromnegyedig.
És "fű alatti " csend :))

mammka írta...

Nekem is így nyílik a fehér karácsonyi kaktuszom.....:)

Abile írta...

Jó, hogy itt vagy!!