2009. november 24., kedd

Mix.........





Borókának testvére lesz !
Nem tudom hogy mikor, de belefogtam.
Ő Hortenzia , illetve még csak a feje.
Muszáj voltam megcsinálni mert nagyon motoszkált már.
Most egy darabig így fogom nézegetni .
És vissza veszem az ünnepi dolgokat .

Aztán nézelődés közben láttam meg hogy Abilétől kaptam egy
pöttyös bögrét:)) Köszönöm szépen.
Én Nyafkamacskának adnám tovább.
Az Ő blogja - A macskák nem is nyafkák-

Aztán egy Őrangyal elrepült tőlem a leendő gazdájához.
Messzire kerül, északabbra . Ezért kötöttem neki sapkát.
Igaz mezítláb van , de majd vigyáz magára is.

És a piros kaktusz is szirmot bontott, de van még ettől
pirosabb is. Mire az is kinyílik, jöhet a mikulás virág.

3 megjegyzés:

bruercsi írta...

Jaj, de édes kis angyalka szállt el északra. Hortenzia nagyon szép lesz, nekem legjobban a haja tetszik, amúgy meg ismét egy egyéniség bújt ki belőled! :)

Lonci írta...

Örangyalod tüneményes, nem sajnáltad "elrepíteni"? Hortenzia folytatását várom:)

Abile írta...

Tyűűűűű.... Hortenzia nagyon-nagyon tetszik.... Annyi melegség van a tekintetében... :o)) Nagyon ügyes vagy!!