2009. november 13., péntek

No comment.............

Tény állás : Sikerült kiharcolni, hogy három havonta
kapjuk meg a a felírt vényeket a nem múlandó kórságunkra.
A múlandókat magunk kezeljük, nem megyünk önként és dalolva.
Nem mondom hogy nem kellett hozzá az én "kedves " kérésem, és
a beteg jogom emlegetése.Évek óta van már így.Megszoktak.
Tegnap elérkezett a ne tovább. Ez mindig pánik hangulattal jár.
Most a malac vírus idején duplán viszolyogva léptem be a
rendelőbe, ám nagyon jókor.Kint volt a Nővér.
Nővér : gyógyszerért jött ? Én : igen , negyedéves mennyiség
kettőnknek !
Nővér : jaj ! nincs annyi receptünk, jöjjön vissza reggel !

????????????????????? Már papír sincs ?????????????????

15 megjegyzés:

Hauser Mária írta...

Van ez így. Mikor az ember azt gondolja, hogy most gyorsan végez, akkor jön a csapás, hogy mégse. Én nekem is kellene gyógyszerért mennem a házi orvoshoz, de nem merek menni. (mi van, ha pont ott van egy H1N1-es?) Mária :D

Nyafkamacska írta...

Nálatok valamit nagyon rosszul csinálnak.
Évek óta 3 havonta megyek a receptekért. Ha semmi más bajom nincs, csak odatelefonálok előtte, mikor odaértem megcsörgetem őket telefonon és kiadják.Neki is jobb így. Nem lopjuk feleslegesen egymás idejét.És ez nem pénz kérdés. Ma már kevés az, ha egy orvos felismeri a bubópestist. Egy praxis működését meg kell szervezni. És ebbe beletartozik az is, hogy időben rendelnek receptet.
De egyszerűbb a saját töketlenségüket is a pénzhiányra fogni.

Náncsi írta...

Mifelénk nyomtatják a receptet.. vagy van egy olyan papír és arra csak azt nyomtatják rá hogy kinek meg mit?? nemtom.. de ilyet!!
Egyébként itt is az a szokás, hogy odaszólok, és a receptet kiadják az ablakon:)) mert hogy én a felnőtt házidokinkal most hétfőn fogok találkozni 12 év óta először.. vagy az má 15 is mert mióta a legnagyobb lányom megszületett én nem voltam nála:) a gyerekorvos meg megbízik bennem, elmondom mi a helyzet, felírja a szükségeseket, és így nem kell bemennünk, várakoznunk, mert tudja ha nagyobb gond van úgyis megyek, viszem a gyerekeket /az más kérdés, hogy kialakult egy olyan jó kapcsolat köztünk, hogy már nem kell órákig beteg gyerekekkel a többi beteg gyerek között várakoznunk akkor se ha nagyobb a gond, mert akkor telefonálok, és a rendelés legvégén behív minket külön /ingyen, nem fizettem még neki soha egy fillért se!//

mmama írta...

Szerencsések vagytok.
Nálunk ott működik az FFK. kihelyezett csoportja.
(Falu Farka Klub )nyáron hüsölnek , télen melegszenek, és elméletben hiába vagyok bejelentkezve, gyakorlatban miattuk megvalósíthatatlan.
És egyéb anomáliák :((((((
A nagy város kapujában a harmadik évezredben !

@X írta...

Bocs',- csak a sok olvasó miatt írom,- mit kellett ezen kiharcolni ?
Pl. Pécsett több éve (3-4 ? ) majd' a legtöbb fajta gyógyszerből 3 havi adagot írnak fel, egyetlen(!) receptre !- és ,ha kiváltod egyszerre, akkor jó,- ha nincs elég pénzed, akkor későb ,- a többit !
Megjegyzem 8Pécsett) érdemes kiváltani egyszerre ( ha épp' van annyi...) - mert bizonyos pénzösszeg után "ajándékot" adnak több patikában.
(% napja : 7839 Ft-os számla után C vitamint adtak) - régebben valamilyen mosogatószert... meg tudom is én - ( még választani is lehetett) - esetleg gyertek Pécsre ! :-) :-)
Ja! Háziorvosnak, patikusnak nyugodtan elmesélni! :-) :-)
*********************************

@X írta...

Bár régebben ezzel is teleírtam a netet !
Elmenni a helyi Önkormányzati Ügyfélszolgálati Irodába - semmi perc alatt csináltatni (ingyen) "Ügyfélkaput" (vagy mi a neve) aztán abban - ügyes kattintgatással ki-ki megnézheti azt is - mikor, milyen gyógyszert vett, hol, mennyiért - stb. Kb. 10 évre visszamenőleg...
(Munkaviszonyodat (sajátodat) is megnézheted,- meg pl. azt, hogy kb. 10...éve mikor és milyen orvosoknál jártál...
*********************************

@X írta...

...hogy máshol hogy' volt nem tudom ! Pécsett (?) és Baranyában (?) - rászálltak a háziorvosokra ! kigyűjtették, kik nem voltak nála évek óta ! - mivel a "kártyák után" felvették az ezért járó pénzt,- hát most többeknek vissza kell fizetni ! ( helyes!) -
A házidokik kénytelenek voltak a ritkán látott pacienseiknek levelet írni...és behívni (invitálni) egy "megnézésre" -
( Megjegyzem, - ha valaki "nem mer" még gyógyszerért sem elmenni (felíratni) - akkor pl. mi van a kb. 6 havonta "illő" fogorvosi kontrollal ?- :-) :-) :-)
Tüdőszűrésen mikor jártatok ? :-) :-)
Nem védem a mundér becsületét... ( de az eü.téma eléggé kétoldalú...) Aztán csak a sok - demagóg - szöveg !
:-) :-)
**********************************

Abile írta...

Csak remélni merem, hogy nem kell magunknak vinni hamarosan még a papírt is, hogy fel tudják írni a gyógyszereket! :o(

mmama írta...

Még reggel is várni kellett a papírra !

MARIKA írta...

Nálunk is telefonon íratom fel a receptet ,mire a rendelőbe érek kapom a receptet és irány a patika.

Rita írta...

soha, de soha többé nem fogok morogni a német egészségügy "baklövései" miatt!!!!!!!

bruercsi írta...

Óóó, nálunk ez akkor sem megy simán, ha ne adj isten kifogom a kint áddigáló nővérkét. Fél ór múlva mikor kijön megint, kérdezi Ő: még nem kaptam meg a receptet???
Újabb félóra: "Még mindig nem?
Újabb félóra: Kicsapódik az ajtó, kiosztja recepteket, mindenki lelkesen olvassa a magáét, csereberélünk, bizniszelünk... majd visszaadjuk garanciális szervízbe, nem jót írt fel, nem jó a dózis, nem elég 1 hónapra sem, nem hogy 3-ra. A feleslegeseket mindenki apró fecnikre tépi, nehogy véletlen kiváltsa a gyogyiban. Mindenkinek vannak ilyen történetei, az egészségügy maga az ingyen kabaré, csak kár, hogy a mi bőrünkre...

krókusz írta...

Amikor ilyeneket hallok, jön, hogy valakinek (illetékesnek) elkapjam a nyakát és addig ne engedjem el, amíg érzem, hogy szusz van benne. Sajnálom, hogy így jártál, ezek szerint nem csak nálunk van ilyen jogtipró helyzet. Bezzeg ők, akik ülnek a székben, ahova MI tettük őket, ezt nem látják és nem érzik, mert nekik jár, a posztjukból kifolyólag. Na csak mérgelődök. Bocsánat hogy kiborultam. csak hát én is fizetetlen szabadságon vagyok, állami munkahelyről.

Juhizs írta...

Hát ilyet én még nem is hallottam... mi az, hogy nincs annyi recept egy rendelőben...
Csak nem használták el valami másra??? ;-)

Juhizs írta...

Ez az FFK - klub tetszik (mármint a megfogalmazás). ;-)
Most, hogy elolvastam a többiek hozzászólását is, hát nálunk nem írnak fel 3 havi adagot 1 receptre, hanem mindegyik külön-külön papírra.