2009. december 9., szerda

Az Angyal............







Éppen a krumplit pucoltam mikor csengetett.
Nem , nem a kis csengettyűjével hanem a kapu csengőn.
Kimentem és ott állt Ő kék overálban a fején manó sapka és egy nagy
piros dobozt szorongatott. Szárnyai nem voltak ,zöld hollós autóval érkezett.
Mosolyogva nyújtotta felém a csomagot , mert hát a csomagoláson látszott hogy nem egyszerű csomag, hanem ajándék.
A húzogatós ajándékom. Teljesen idegen név állt a feladónál, azt sem tudtam ki küldte.
Szerintem az ember soha nem fog felnőni ha váratlan ajándékot kap ,gyermek módjára habzsolja az ismeretlent és bontja ki azt. Azért óvatos voltam mert rá volt írva a figyelmeztetés " Törékeny " !
Az étkező asztalon a papírt lehántottam és innentől kezdve illedelmesen , akkurátusan bontogattam.
Elém tárult egy doboz, leszedtem a tetejét aztán a felül lévő díszes levélkét elolvastam, közben még minden várakozott a dobozban.
Na az ilyen kedves sorok olvastán szem nem marad szárazon :))
A sorokból kiderült - Zsukagyöngy- küldte a sok gondosan elkészített gyönyörűséget.
Egymásba rakva négy darab különböző méretű tároló nagyon szép mintájú erős
vászonból . Saját készítésű keksz gusztusosan becsomagolva. És mellette egy kis dobozka angyalkával a tetején. Kinyitottam és akkor még jobban meglepődtem.
Két darab nyaklánc volt benne az egyik egy gyönyörű ovális mályvás színű kővel.
A másikon egy profilban lévő hölgy feje van antikolt fém hatású.
Zsuka megfigyelte az itteni profilomat és nem ment el mellette figyelmetlenül.
Ezt külön köszönöm Neki ! Ahogy mindent, a bőkezűségét, a minőségi munkát,
az odafigyelést is. Igazi meglepetés ért, valódi ajándékot kaptam.
Köszönöm Zsuka !

8 megjegyzés:

Barbi írta...

Milyen gyönyörű ajándékok! :)

Tigrislilijom írta...

Igazán csinos holmik! :-)

bruercsi írta...

Hűűűhaaaa! Mennyi szépség! Nekem legjobban az arcképes lánc tetszik, az valami csoda!!!!

Abile írta...

Deszéééép ajándékokat kaptál! :o)

ZsuKa írta...

Kedves Mmama! nagyon köszönöm szép szavaidat és hogy ennyire örülsz ezeknek az apróságoknak! Én köszönöm Neked, annyira örülök, hogy sikerült örömet szereznem!
Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok Neked!
Zsu(Ka)zsi

ZsuKa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ezkriszti írta...

Tényleg gyönyörűségeket kaptál! Nekem a köveslánc nagyon húha kategória. Jó ez a játék, picit gyerekek lehetünk. Én is izgatottan várom a postást. :-)

Mehike írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál