2009. december 14., hétfő

Illatos ................


Azt mondtam magamnak, hogy nem varrok már az ünnepek előtt.
Illetve csak a mobil kézimunkán ügyködöm, de varrógép elé nem ülök.
Eltelt egy hét . Megállapítást nyert hogy függő vagyok.
Leküzdhetetlen vágyat éreztem egy angyalka varrására.
Ő lett az, a ruhácskája egyben a teste is, és a tömőanyagba kevert szegfűszegtől bódító illatot áraszt.
Szinében ünnepi, formájában az egyszerűre törekedtem.
A harmadik gyertya gyújtásánál született és Luca napján .
A mondás szerint a név kötelez.
Luca lett a neve és ajándék lesz a kis fényhozó.

Én meg megszegtem az ígéretemet, és csalárd előre megfontolt szándékkal
már egy másikon töröm a fejem. Püff neki állhatatosság :))

7 megjegyzés:

katafolt írta...

Ne ígérj olyant,amit nem tudsz betartani :-)
Szép angyalkát varrtál !

MARIKA írta...

Szép az angyalkád!
Szinte érzem az illatát!

fpárduc ugrásai írta...

Párom imádja a fahéj illatát!
Szerintem neki is tetszene egy ilyen!
Meg kéne tanulnom varrni... (Na leszek én még gyesen vagy min???) :D
Kaptam egy újabb ajándékot, amit neked szeretnék tovább adni:
http://fparducugrasai.blogspot.com/2009/12/megint-ajandekot-kaptam.html
Fogadd szeretettel!
Fpárduc

fpárduc ugrásai írta...

Tudom, szegfűszeggel van töltve, de szerintem az is bejön a kedves férjemnek :)

bruercsi írta...

Ó, de angyali!! :)

mmama írta...

Párducka köszönöm, továbbadtam !

Ibcsy írta...

Nagyon édes:-)