2009. december 15., kedd

Kedd.........


Azért kedd mert tegnap is írtam, és tegnap hétfő volt.
De ez mellett a kedd mellett nem lehet csak úgy szó nélkül elmenni.
Csomagot kaptam. Azt ugyan nem tudom miért, mert túlzásnak gondolom.
Nem mondom hogy nem esik jól, és nagyon meg is lepődtem.
Aztán mikor kibontottam még az odafigyelés is melengette a szívemet.
Bruercsitől jött a csomag. Egy nagyon szép karácsonyi keresztszemes betéttel készült
méretes neszi, és abban Canderelles csoki, és egy CD lemez Görögországról.
Mellette egy képeslap meleg szavakkal és jó kívánságokkal.
Erika nagyon szépen köszönöm hogy ilyen részletesen gondoltál rám, és megfigyelted a gyengéimet.


Mivel én a héten " bentlakó" vagyok egy darab beteg unokával, és nem tudok eljutni a Postára, Anikó gondjaira bíztam az én kis tatyómat ami 14 db apró küldeményt rejt.
Nem nagyobbat mintha egy képeslapot írtam volna, a formájában van az üzenete.
Annyira kicsi hogy talán nem is kéne mutogatni.
Remélem még az ünnep előtt mindenhová odaér.


Holnap szerda, lehet hogy ismét írok ?:))



9 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon szépséges ajándékokat kaptál! :o)) Mert megérdemled... Mert szeretnek Téged sokan-sokan! :o)

bruercsi írta...

Még egyszer: Boldog ünnepeket!!!! :)

Tigrislilijom írta...

Írjál! :-)))))

mmama írta...

Köszönöm !

Nagyon szépen köszönöm !

Írtam !:)))))

Tigrislilijom írta...

"Holnap szerda, lehet hogy ismét írok ?:)) "

Úgy értem, holnap is írjál, mégha szerdai nap lesz, akkor is :-))))

mmama írta...

Ja hogy holnap.........
Mert amúgy írtam:))

Tigrislilijom írta...

Az ismered, hogy két süket beszélget? (apukám kedvenc története gyermekkoromból :-)))))

mmama írta...

Mondom ÍÍÍÍÍÍRTAM !

ismerem amit Apukád emleget:))

Tigrislilijom írta...

HALLOM!!! :-))))))