2009. december 5., szombat

Kész..........










Még mielőtt az a vád érne hogy mindég ugyanazt mutogatom, jelentem hogy a naptárról ez az utolsó bejegyzés most.
Ez itt kétheti munkám akár hogy is nézzük.
Viszont nagyon megszerettem csinálni. Az elsőt Gina ötlete alapján tavaly magunknak készítettem el. Számomra nagyon izgalmas látni hogy hogy alakul ki, hogyan lesz személyes, és ez mind mind ispirál arra hogy nem hagyom abba míg készen nincs.Ráadásul folyamatos gondolkodásra késztet.
Egy kis változtatás a tavalyihoz képest, hat darab két oldalán használható hónap kép van és annak egy kis tartója ami a naptár oldalán lóg.
Mikor az esetenként körömnyi darabokból összeáll a kép és jellemzi is a leendő tulajdonost az nagyon jó érzés, hiszen ettől érzi majd az Övének ha belakja.
Ezért van rajta csirkés autó, pad a ház előtt, fekete kutya, stb.
Ez adja az otthonosság hangulatát.
Most látható formájában januárra van hangolva, úgy képzelem hogy az utolsó öltést is megtettem rajta.Az egész egy huzat aminek az eleje a naptár , a hátulja rugalmas passzé anyag, ettől feszül föl a parafa táblára.Ennek a kerete megkönnyíti a felszerelést.
Biztos vagyok benne hogy nem ez az utolsó naptáram :))
Csak most más elfoglaltságom is lesz, és azért közben kicsiket pihentem is, miközben
apróságokat követtem el, az ünnephez kapcsolódókat.
Hogy miért ? mert holnap meggyújtjuk a második gyertyát.
Egy héttel beljebb kerültünk decemberbe.

10 megjegyzés:

bruercsi írta...

Na,és ha még 5 bejegyzést is szántál volna erre a naptárra, akkor is szívesen nézegettem volna, hisz oly részletgazdag. És azt hiszem már tudom kinek készült :))
A többi szépség is nagyon klassz, de most a naptárad azért egy kicsit elnyomja őket :)

Rita írta...

Nagyon klassz a kivitelezés is de az ötlet az valami fantasztikus!!!!! èn is szivesen olvasnám akkor is ha még 5 bejegyzést irnál rola!!!
van egy elég szemtelen kérdésem: Csináltál nagyon szép ajtora valo koszorukat...na egy olyat én is nagyon szeretnék. A kérdésem az, hogy milyen hosszunak kell egy hurkának lennie a fonás elött? Elöre is nagyon köszi az infot!

mmama írta...

Kedves Rita ! bevallom nem mértem meg a hurkák hosszúságát, amekkora anyagom volt az határozza meg hogy mekkora legyen.
Látod a háromszínű kicsit nagyobb ezért vastagabb is egy-egy hurka.
Ha tudod úgy elnézést kérek, hogy felhívom a figyelmedet arra hogy ferde pántból kell a csíkokat leszabni akkor nem fog ráncosodni a kanyarulatokban.
A méret meg tetszőleges.

Lonci írta...

Gratulálok a naptárhoz, nagyon jó lett és nagyon ötletes:)

krókusz írta...

Nagyon szép munkák. A naptár is, meg a koszorúcskák is. :-)

Rita írta...

ne kérj elnézést, inkább Neked jár köszönet a jo tanácsért, az mindig elkél nálam :-))) Köszönöm szépen!

Abile írta...

Nagyon ötletes ez a naptár és fantasztikus a kivitelezés. Tényleg jó sok apróságot varrtál rá! :o) Biztosan örülni fog neki a megajándékozott!

MARIKA írta...

Nagyon szép és aprólékos munkát látunk megint tőled ,mint mindig .)
Néz be hozzám van valami számodra.

mmama írta...

Marika köszönöm szépen a virtuális képeslapot.

Rita írta...

Köszönöm a tippet a ferdepántról!!! Tegnap megalkottam a prototipust, még nem 100%-os de már tudom hogy kell legközelebb, és a méreteket is kikisérleteztem! Ha az egyszülöttem visszahozza a kamerámat meg is mutatom....... Köszi mégegyszer a segitséget, biztos sokat mérgelödtem volna a ráncok miatt!