2009. december 8., kedd

Megérkezett .........






Rendeltetési helyére érkezett legifjabb boszim. A kis húzogatós !
Ezért már megmutathatom.
Viselete dús habos csipkés alsónemű, hímzett virágos bársonyszoknya,piros
blúz,
fehér mohair kötött kardigán és lábszárvédő, fehér kötényke szabott elejű zsebes, és az elmaradhatatlan kalap, valamint cipő barackvirág színű filcből.
Felültettem a járgányára, a vessző söprűre, valamint rábíztam egy több darabból álló
textil karácsonyfa díszt is.
Megadtam neki a kezdő sebességet és a címet.

Ma kaptam az értesítést hogy szófogadó jó boszit csináltam, hamar odatalált, nem csavargott el. A reá bízott apróságokat sem szórta szét.
Gazdája a Jolán nevet adta neki.

Jolán biztos jó helyre kerültél, vonzzál a családhoz sok szerencsét.

6 megjegyzés:

Rita írta...

mint mindig: részletgazdag és fantasztikus!!!!

Ibcsy írta...

Annyira jó ez a boszi(is)!

b_ildikó írta...

Nagyon bájos az arca! :-)

Zsuzsi írta...

Jolánnak jó helye van, nem fázik (igaz, jól fel van öltözve :D ), nem unatkozik, mert beszélünk hozzá, és különben is, mivel a karnison lóg, egész nap kilát az ablakon.

Örülünk nagyon neki :)*

Lonci írta...

Ez is anyira egyedi, mint a többi munkád, nagyon tetszik. Remélem készülnek még újabb boszik:)

Ircsi írta...

Csak dicsérni tudlak ...nagyon tehetséges vagy ....lenyügöző milyen szép dolgokat alkotsz
csillagos 10-es(nálunk igy osztályoznak )