2009. december 3., csütörtök

A naptár hónapjai.........



Elkészültem a leendő naptár hónap képeivel.

Mint az előzőnél , úgy most is hagytam magamat az első gondolatoktól vezérelni.

Január = jégvirágos , ásító táj.

Február = karnevál, farsang .

Március = tavaszi szél vizet áraszt, virágom, virágom....

Április = kot, kot, jön a Húsvét, a megújulás .

Május = piros, virágos, szerelmes.

Június = epervirág, eper illat, eper .

Július = aranyló nap, aranyló virágok, hűs patak.

Augusztus = menjünk világgá, minél messzebb:)).

Szeptember = alma, körte .

Október = hulló kavargó falevelek .

November = csillagos hideg éjszaka, hervadó virággal .

December = meleg puhaság, várakozás, hóember, Karácsony, ajándék, szeretet.

Még a napok készítése és az apróságok, gombok, stb hátra vannak.

Új gondolatom még hogy egy szütyőt is kéne készítenem az épp nem használatos hónap képeknek, legyen meg a fix helyük.

A héten be kell fejeznem, ha tartani akarom magam a saját magamnak diktált
ütemhez. Mert egyébként megdorgálom magam, magam !

6 megjegyzés:

Lonci írta...

Ejnye-bejnye, de szigorú vagy magadhoz:)))) Kíváncsian várom a végeredményt:)

bruercsi írta...

Óóóó, de szép! Lehet nekem is kéne valami ilyesmit varrnom, Dorka de élvezné rendezgetni! :)
De hol van nekem ennyi fantáziám? Megint szépet varrtál! Így értve a nagy csend! :)

Mehike írta...

Nagyon szépek lettek a hónapok.Remélem a végeredményt is láthatjuk majd

Katica írta...

Nagyot kacagtam azon, hogy megdorgàlod sajàt magad, ha nem vagy vele kèsz. A naptàr tènyleg nagy otlet ès nagyon fantàziadùs, a kivitelezès pedig nagyon szèp. Gratulàlok!

fpárduc ugrásai írta...

Nagyon ötletes! A munka minőségét nem is említem, mert egy mester mindig szép, sőt! mesteri munkát ad ki a kezéből, gépe alól. :)
De hogy mennyi fantáziád van!!!
Én a nyári és a téli hónapokkal lennék gondban...
Mert a november és a január, hmmm mind kettő hideg, egyformák, talán... És a június, július is ilyen egyforma meleg, és napos :)
Szóval csuda nagy fantáziád van :)

MARIKA írta...

Nagyon szépek lettek a hónapjaid ,mint mindig igényes szép munka került ki kezedből.