2010. január 25., hétfő

Hermin.......



Hermin a jó boszi életre kelt !
Vígan lovagol a vesszőseprűjén.
A fejét már elég régen megcsináltam , de várakoznia kellett mert a testét
ki kellett találni, és kiméregetni, valamint megfelelő anyagot találni hozzá.
Mivel én nem iparszerűen "gyártok ", húúú nem is szeretem ezt a szót, nekem nincs
itthon végszámra, de még méterekben mérhető semmi. Ezért össze gyűjtögettem
a hozzávalókat , ami bele telt jó két hónapba.
Ennyi idő alatt megszereti az ember lánya a keze alól kikerülő lényt.
Most a nappali sarkában kereng .
Barátságosra sikerült a tekintete, van benne valami tartás is.
Tekintélyes méretű, közel méteres.
Ebből adódóan a legnehezebb művelet a függesztés volt, hogy biztonságosan
megüljön a járművén. Ezen egy napot dolgoztam.
Remélem nem tanulta meg amiket közben , és egyre szaporábban mondogattam:))
Hermin életre keltése az oldalsávban található, kattintásra működő képtárban megtekinthető.

8 megjegyzés:

Luna írta...

Csak ismételni tudom magam, elbűvölő és imádom őt is! :)

Tetszik a fehérneműje :))

katafolt írta...

Ilyen ábrándos tekintetű boszit még nem láttam.Imádom :-)))

Abile írta...

Óhhh, jóságos gyapjúzokni!!! Hermin egy csudaboszi!!!

Lonci írta...

Minden elismerésem a tied, ilyen szimpatikus boszit, ekkora méretben megalkotni nem semmi munka:)

Ibcsy írta...

Annyira klasszak a babáid, boszik! Szuperek a részletek, mint mindig:-)

Anyus írta...

Fantasztikus lett:)

Survivor írta...

Csuda klassz lett :) Igen szimpatikus jelenség :)

Juhizs írta...

Jóságos kinézetű, mint egy igazi nagymama :-)