2010. január 3., vasárnap

Hortenzia és ami mögötte van..............



Ez az első bejegyzésem 2010. ben.
Felhívom a figyelmet hogy ebben az évben minden megeshet.
Még az is hogy korosztályos karikák fognak működni.
Ez az én évem lesz, akár borul akár derül, laza leszek és
rövid úton érthető. Jön a Tigris éve és én magam vagyok a tigris!
Múkodj:16 !

Elkészült Hortenziám. Épp csak rám nézett és kimondtam a nevét.
Ez után olvastam csak hogy a neve elavult , régimódi.
Ezek után azt olvastam hogy nem divat a csipkés fehérnemű.
Mondom én Hortenziának, illetve még csak a fejének, mint Hamlet a koponyának,
na most lenni vagy nem lenni ? De ez nem is volt kérdés mert cinkosan és hangosan megbeszéltük hogy ki nem szarja le hogy mi a divat.
Juszt is leszel te Hortenziám egy trendi csaj, csipke ide , ósdi név oda.
Itt kezdődött csak az igazi munka.
Tél van a ruházat az évszakhoz igazodik. Van rajta minden és minden úgy megdolgozva mint az igazi.
A fehérnemű azért egy kicsit csipkés, de csak leheletnyit.Ezt bele loptam.
Mentségül szolgáljon számomra hogy én a XIX. - XX. század fordulós
divatjegyeket kedvelem legjobban, és azt az életet is el tudtam volna viselni.
Hej de sokat emlegettem Zetkin Klári nénit hogy mit csináljon a nagyon jól kivívott
öntudatos egyenjogúsításával :)) És gyanítom nem voltam vele egyedül.
Ezért aztán Hortenzia egyedül marad ebből a stílusból, és következik egy újabb
ósdi fülledt nevű hölgy Hermin a jó boszi . Természetesen századfordulós
pompában csipkésen, strasszosan ódivatúan.

Hortenzia részletei a képtárban megtekinthetők !

15 megjegyzés:

Anyus írta...

Nagyon jó lett, gratula, és szerintem sem a csipke sem a Hortenzia név nem elavult

Bea írta...

Jó duma, és klassz baba! :)
BÚÉK! :)
Kívánom, hogy sikerüljön minden tervedet megvalósítani az idei évben!

Zsuzsi írta...

A régimódi újra divat, csak épp retrónak hívják :D
Megint egy szépen kidolgozott, aprólékos gonddal készült baba, írigylem tőled ezt a képességet!

fpárduc ugrásai írta...

Nem semmi a kis Hortenzia! :) Olyan inspiráló vagy, hogy kedvet kapok megint elővenni a barbie-t.
Egy jó kis csupa-csipke ruhát horgolni neki...

MARIKA írta...

Mindenben a régi a divat, a csipke meg szerintem örök .
Nagyon szép nevet adtál a babádnak .
A ruhája is olyan hortenziás .
Nagyon aprólékos szép baba került ki kezed alól ismét.

ezkriszti írta...

Múkodj. Ezen kihaltam. :DD

Nyafkamacska írta...

És Mukodik! De még hogy!?
Szuper, dögös csajszi lett :-)

Mehike írta...

Nagyon állat!!! Bocs, de ami a szívemen a számon,én márcsakilyen vagyok:-)))

katafolt írta...

Nahát,ez nagyon jó ! Csak egy pár korcsolya kellene neki(vagy síléc ? )

wattacukor írta...

Ez tökjó! A baba is meg a szöveg is! :)

bruercsi írta...

Ámulat vagy! Hány lélek van még benned? Hortenzia, te csuda nő!!

xlliann írta...

Kész nő lett ez a Hortenzia és milyen nagy. Gyönyörűségeket alkotsz és még olvasni is szeretlek.

Ircsi írta...

Hát még azt mondják , hogy nincsenek csodák !!
itt a bizonyiték te csodákat müvelsz, alkotsz
Isteni ez a Hortenzia is mind a többi munkád

treboretta írta...

:DDDDD

Luna írta...

Imádom, ahogy a többi lényedet is!! :)